karoald Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Langt der nord Bildet er fjernet. Beskrivelse: .................................................Fint i storformat(Link) Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Enkelt, klart og fint . Rene linjer. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Du verden så grønt. Fin naturskildring. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fint fra nord dette! Liker kompen. 4'er! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Flott natur og en grei komposisjon. Etter fargene å dømme ser det ut til å være tatt om sommeren. Vill anbefale å tone ned høylyset for å få frem flere detaljer i himmelen, Lenke til kommentar
karoald Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Det er mitt på sommeren-trur det er i Lyngen(Lyngsalper)--det er kontraster i naturen eg er ute etter her--det er veldigt grønt der nord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg