Cuneax Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ombygget LCD-skjerm har innhold man bare kan se med 3D-briller. Vern om privatlivet med denne skjermen Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kjekt, men gidder ikke å vandalisere garantien på lcd'en min Lurer på om produsentene hiver seg på dette... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kult. Har en gammel 15" liggende et sted tror jeg. Kanskje jeg skal prøve meg på dette prosjektet selv. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er mogleg dette er eit kunnskapslaust spørsmål, men kor kjem 3D inn i biletet? Er det innfatninga på brillene som er 3D her? Kay Lenke til kommentar
Rot Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er mogleg dette er eit kunnskapslaust spørsmål, men kor kjem 3D inn i biletet? Er det innfatninga på brillene som er 3D her?Kay Er vel siden 3D-briller består av et polariseringsglass som vil funke på samme måte som polariseringsglasset på skjermen. Stilig prinsipp, men for min del driver jeg ikke med så private ting på offentlige steder at jeg trenger det. Slikt sparer jeg til jeg er alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg