V. Haugen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Nå får Soundhound og Shazam en mektig konkurrent. TrackID-app klar for Android Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Synes Soundhound fungerer glimrende, men konkurranse er alltid bra! For min del er mulighet for søk i Spotify direkte fra appen avgjørende. Dette fungerer meget bra med Soundhound. Mulig Shazam og har dette, men de hadde ikke det forrige gang jeg testet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen som har noen oversikt over hvilke databaser de forskjellige konkurrentene bruker? AtW Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Synes Soundhound fungerer glimrende, men konkurranse er alltid bra! For min del er mulighet for søk i Spotify direkte fra appen avgjørende. Dette fungerer meget bra med Soundhound. Mulig Shazam og har dette, men de hadde ikke det forrige gang jeg testet. Jeg byttet ut Soundhound med Shazam fordi Shazam fikk akkurat denne muligheten først. Var forøvrig ikke klar over at Soundhound har fått det og, så kanskje jeg går tilbake ettersom jeg mener Soundhound var noe raskere. Lenke til kommentar
theozH Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg er strålende fornøyd med shazam, bruker den siden soundhound har en så stram limit på gratisversjonen sin Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Installerte denne igår og den fungerer veldig bra! Vet ikke hvorfor jeg kunne laste den ned, men jeg bruker ikke Market Enabler, men jeg kjører MIUI. Lenke til kommentar
Max_Magnus Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Her er en oppfordring til Mobilen: Test de tre appene og avgjør hvem som er best. Enn så lenge virker dette som tre typer Cola - noen liker Coca, noen liker Pepsi og andre liker RC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg