Windoge Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Dere som er ferdig med Dark Brotherhood vet at man får sjangsen til å bygge brorskapet opp igjen. Det siste oppdraget gir 20000 i kontanter, men man får valget å bruke pengene på å fornye skjulestedet, noe jeg nettopp gjorde. Har bare besøkt skjulestedet én gang etter at jeg brukte pengene på dette, men føler ikke at jeg fikk så mye igjen for det. Oppdraget "The night mother" gir meg nå er evigvarende og kjedelige. Hvilke fordeler har det gitt meg å ha brukt pengene på bygge de opp igjen? Er man nødt til å besøke skjulestedet jevnlig for at de ikke skal gå lei? Endret 29. november 2011 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hva du fikk utav det? Det ser fint ut i skjulestedet du aldri kommer til å besøke igjen, med mindre du gjør radient quests eller vil ha training i light armor/alchemy. Men! En ting får du utav det da, går du i torture champer og snakker med alle fangene der, så gir de deg location til gjemte skatter, som hvert gir 1000-2000 gull. PS: Oppgraderingene kostet 19000 gull, så du fikk i realiteten 1000 gull som quest reward. Lenke til kommentar
ArildHH Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Du får desverre veldig lite igjen for pengene. Sanctuaryet blir noe forbedret, men spør du meg er det fortsatt grått, trist og kjedelig (likte det sanctuaryet som ble ødelagt mye bedre). Det blir heller aldri noe skikkelig brorskap der, da det kun er Nazir og vampyr-jenta som er igjen, + tre generiske "Dark Brotherhood Assassins". Hadde jeg visst dette før jeg hadde kjøpt oppgraderingene, hadde jeg bare beholdt pengene selv og sagt bye-bye til Dark Brotherhood, ettersom det ikke er noe spesielt av interesse her. Endret 29. november 2011 av ArildHH Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 kjappt spm... hva er forskjellen mellom shrouded gloves og shrouded handwraps? Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 kjappt spm... hva er forskjellen mellom shrouded gloves og shrouded handwraps? Dagger only vs Dobbel Sneak damage med 1h (mace \ sword osv). Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 så den som er onehanded, gjelder IKKE for daggers altså? og vis a versa? Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 One handed gjelder også daggers. Dobbel sneak damage gjelder for begge vil jeg tro, det står jo tross alt "Double sneak damage", så hvis du setter deg i sneak så får du dobbel sneak damage. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 så den som er onehanded, gjelder IKKE for daggers altså? og vis a versa? Som sagt av forrige poster går begge for onehanded. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Noen som vet om noen måte å få nye fanger i torturkammeret på? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Noen som vet om noen måte å få nye fanger i torturkammeret på? Drepe de? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 De ligger allerede i en haug.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg kunne ikke bruke fangene til noe, så drepte de like gjerne for å få mer skills. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 De hadde alle sammen hemmeligheter på lur. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 kjappt spm... hva er forskjellen mellom shrouded gloves og shrouded handwraps? Forskjellen er at gloves er "light armor" og handwraps er "clothes" Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg betalte for oppgraderingene, pga jeg hadde så mye penger fra før av, og var spent på hvordan det ville se ut etterpå. Likte veldig godt den 'hemmelige' inngangen, gjorde alt så mye enklere. Men en annen ting. Det er jo en seng og en sånn dukke du kan plassere armoren din på, betyr dette at stedet er trygt nok til å plassere ting i kister osv? Blir det betegnet som et 'home'... Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) trygt nok til å plassere ting i kister osv? Blir det betegnet som et 'home'... Jepp Det samme har du jo hos College, Companions og Thiefs guild også hvis du vil benytte deg av de. Iallefall kiste og en seng Endret 15. januar 2012 av Xandathrii Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 trygt nok til å plassere ting i kister osv? Blir det betegnet som et 'home'... Jepp Det samme har du jo hos College, Companions og Thiefs guild også hvis du vil benytte deg av de. Iallefall kiste og en seng Så langt har jeg kun lagt ifra meg ting i husene jeg har kjøpt, så takk for infoen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå