Gå til innhold

Spørsmål til de som er ferdig med Dark Brotherhood. *Små spoilers*

Anbefalte innlegg

Dere som er ferdig med Dark Brotherhood vet at man får sjangsen til å bygge brorskapet opp igjen. Det siste oppdraget gir 20000 i kontanter, men man får valget å bruke pengene på å fornye skjulestedet, noe jeg nettopp gjorde. Har bare besøkt skjulestedet én gang etter at jeg brukte pengene på dette, men føler ikke at jeg fikk så mye igjen for det. Oppdraget "The night mother" gir meg nå er evigvarende og kjedelige. Hvilke fordeler har det gitt meg å ha brukt pengene på bygge de opp igjen? Er man nødt til å besøke skjulestedet jevnlig for at de ikke skal gå lei?

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva du fikk utav det? Det ser fint ut i skjulestedet du aldri kommer til å besøke igjen, med mindre du gjør radient quests eller vil ha training i light armor/alchemy. Men! En ting får du utav det da, går du i torture champer og snakker med alle fangene der, så gir de deg location til gjemte skatter, som hvert gir 1000-2000 gull.

PS: Oppgraderingene kostet 19000 gull, så du fikk i realiteten 1000 gull som quest reward.

Lenke til kommentar

Du får desverre veldig lite igjen for pengene. Sanctuaryet blir noe forbedret, men spør du meg er det fortsatt grått, trist og kjedelig (likte det sanctuaryet som ble ødelagt mye bedre). Det blir heller aldri noe skikkelig brorskap der, da det kun er Nazir og vampyr-jenta som er igjen, + tre generiske "Dark Brotherhood Assassins". Hadde jeg visst dette før jeg hadde kjøpt oppgraderingene, hadde jeg bare beholdt pengene selv og sagt bye-bye til Dark Brotherhood, ettersom det ikke er noe spesielt av interesse her.

Endret av ArildHH
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg betalte for oppgraderingene, pga jeg hadde så mye penger fra før av, og var spent på hvordan det ville se ut etterpå.

Likte veldig godt den 'hemmelige' inngangen, gjorde alt så mye enklere.

Men en annen ting.

Det er jo en seng og en sånn dukke du kan plassere armoren din på, betyr dette at stedet er trygt nok til å plassere ting i kister osv?

Blir det betegnet som et 'home'...

Lenke til kommentar

trygt nok til å plassere ting i kister osv?

Blir det betegnet som et 'home'...

Jepp ;) Det samme har du jo hos College, Companions og Thiefs guild også hvis du vil benytte deg av de. Iallefall kiste og en seng :)

Så langt har jeg kun lagt ifra meg ting i husene jeg har kjøpt, så takk for infoen =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...