Gå til innhold

Ser jeg rar ut? Bilde.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du ser ut som en helt alminnelig person, bruk de klærna som du føler deg tilpass i, gi full faen i hva andre sier. : )

fakk sysstemet lissom

Jeg vet ikke om det var et forsøk på en "pun" eller hva, men uansett. Det har ingenting med "føkk systemet" å gjøre, jeg går selv i dress på jobb, og mye ellers, men hvis folk vil ha på seg noe, så skal ikke andre stoppe dem i det, vel?

Lenke til kommentar

Du ser ut som en helt alminnelig person, bruk de klærna som du føler deg tilpass i, gi full faen i hva andre sier. : )

fakk sysstemet lissom

Jeg vet ikke om det var et forsøk på en "pun" eller hva, men uansett. Det har ingenting med "føkk systemet" å gjøre, jeg går selv i dress på jobb, og mye ellers, men hvis folk vil ha på seg noe, så skal ikke andre stoppe dem i det, vel?

 

Hvis han ser ut som en alminnelig person glir han vel inn i mengden uten at noen bryr seg om hva han har på seg? Er nesten omvendt, folk legger mer merke til deg hvis du kler deg finere en resten.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Du ser ut som en helt alminnelig person, bruk de klærna som du føler deg tilpass i, gi full faen i hva andre sier. : )

fakk sysstemet lissom

Jeg vet ikke om det var et forsøk på en "pun" eller hva, men uansett. Det har ingenting med "føkk systemet" å gjøre, jeg går selv i dress på jobb, og mye ellers, men hvis folk vil ha på seg noe, så skal ikke andre stoppe dem i det, vel?

 

Hvis han ser ut som en alminnelig person glir han vel inn i mengden uten at noen bryr seg om hva han har på seg? Er nesten omvendt, folk legger mer merke til deg hvis du kler deg finere en resten.

 

Det har du egentlig veldig rett i, Rankiz. : )

Lenke til kommentar

Den det er litt feil å si at man ikke bryr seg om hva andre syns.

Jeg kler meg noelunde greit både for min egen del fordi jeg føler meg mer vell og fordi dama mi setter pris på at typen hennes ser okei ut. Jeg liker også at hu ikke kler seg som en heks (ekstremt eksempel, menmen..)

Vi er jo alle en del av et samfunn, og selvtillig er viktig. Det at du stiller spørsmål om ditt utseende her på forumet kan være et tegn på at du ikke er helt sikker på måten du kler deg på.

Å kle seg litt opp på en dårlig dag kan gi mye mer selvtillit.

Nå kjenner jeg ikke deg da, så jeg skal være forsiktig og snakke for meg selv, så ikke ta alt bokstavelig!

 

Men det skal faktisk veldig lite til for å se "avarage" ut. Man trenger ikke pynte seg hver dag. En hverdagsskjorte og dongeribukse, så er du i mål.

Folk liker at andre kler seg pittelitt greit, og hvis du er en ung mann så er det viktig at du glir inn i samfunnet blant andre unge folk. Du vet hvordan samfunnet er no til dags.. Folk ser på klesstilen din og dømmer deg deretter. Det gjelder damer, arbeidsgivere og resten av samfunnet.

 

Som sagt.. Man skal ikke bry seg for mye om hva andre sier, men litt må man jo.. Vi er tross alt alle en del av et helt samfunn, og alle må føle seg vell. Inkludert deg.

 

Jeg er ikke noe moteguru, bare så det er sagt. Langt ifra..

Men siden du spurte og laget en hel egen tråd, så ville jeg kanskje droppet skinnjakka og luen.

Endret av baBuShKa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...