oceana Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har fått en slags merkelig bug i systemet mitt, plutselig, uten forvarsel, begynner musa å leve sitt eget liv. I en vannvittig fart farer den over skjermen og trykker og markerer villt, uten mål og mening overhodet. Dette er ikke VNC eller andre apps, jeg har kun client-applikasjoner som VNC-admin og Huey-client innstallert, og det er ikke her feilen ligger, den kommer uavhengig om jeg er på nett eller ei... Det skjer sporadisk, uten noen form for system. Aldri sett noe lignende før... Noen som har vært borti dette før? Vital(?) info; Win XP Corp. Ed, Dell Inspiron 4150... Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har opplevt noe lignende tilbake i Windows 98 tiden. Da klikka alt mongo Hvis jeg prøvde å trykke på musa eller i det hele tatt røre den klikka den fullstendig mongo og herja vilt rundt på skjermen. Lenke til kommentar
joorus Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hadde en optisk logitech cordless med samme problemet og da var det musa som var defekt. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Jepp, fikk lokalisert feilen i natt;problemet gir seg når jeg flekker ut musa, merkelig greier. Men tingen her er at dette er en analog mus, og der er det jo ikke akkurat noen optiske sensorer som kan bli lurt på samme måte som i en optisk.. Men nuh vel, da må man investere i en ny gitt..:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå