mbskywalker Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hvorfor er det ingen som går å raner banker nå? ingen kamerar eller alarmer.. rare kriminelle.... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Grunnen er at jeg ikke bor i en amerikansk storby for øyeblikket Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 kordan veit du at det ikkje skjer da ? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 jeg regner med at noen er så "smarte". noen må da hværtfall ha vurdert saken. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg tviler sterkt på at det er så mange banker i amerikanske storbyer som ikke har batteri backup på alarm og kamera. Derimot kan mindre sjapper bli rammet. Det vil jo vise seg snart. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 og snutene i byene med strømbrudd dro rett ut til banker, smykke butikker og museumer .. så ... ville nok ikke være lett Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Bwæhæ! La de få føle hvordan det er å bo i Afghanistan/Irak ei stund! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 STFU. Det eg lurer på er på kor mange som ble ranet, voldtatt, slått ned,drept. Psycho folk må jo ha brukt adledningen til å gjøre fanskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå