Krismeko Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Taulaget på breen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 God stemning her. Du kunne sikerrt zoome motivet inn litt uten å tape noe. Lurte på hva de flekkene var, men det kan vel være snø, siden det snødde litt. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fint komponeret billede fra bræen der viser, hvor mægtig den er. Blev noget mørk i højre side. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 God stemning her. Du kunne sikerrt zoome motivet inn litt uten å tape noe. Lurte på hva de flekkene var, men det kan vel være snø, siden det snødde litt. Takk for kommentar. Det du skrev minte meg på at jeg hadde en versjon liggende der jeg hadde zoomet inn ganske mye. La det ut som V2 nå. De flekkene er snø ja. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Fint komponeret billede fra bræen der viser, hvor mægtig den er. Blev noget mørk i højre side. Takk. Noe mørkt der ja, var skyer med nedbør i. Har enda et bilde, større perspektiv, som viser bedre hvor mektig breen er, tenkte å legge det ut i morgen. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Villt og vakkert. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fint bilde av mektig natur. Synes kompet sitter bra. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Artig å se, men ville nok hatt de folka litt nærmere kanskje..! 3'er! PS! Så først etterpå at du hadde en V2 som gir et nærmere inntrykk, men det går ut over skarpheten ser jeg.... Endret 29. november 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg