Gå til innhold

jobb til 14 åring

Zar0naZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er en gutt på 14 som bor på byneset. Og lurte på om noen kunne tipse meg om hva jeg kan kjene penger på byneset

Jeg skal spare opp til en ny pc

takker for hjelpen

MvH Daniel

Om du bor i østfold så kunne du jobbe på radio øst litt kjedelig dritt radio kanal men det er mange 13-16 åringer som jobber der,.. Men et spørsmål er du daniel zachariasen?

Lenke til kommentar

avisbud

Hadde du visst hvor dårlig trondheimsavisene betaler, så hadde du neppe foreslått det.

Hei, jeg er en gutt på 14 som bor på byneset. Og lurte på om noen kunne tipse meg om hva jeg kan kjene penger på byneset

takker for hjelpen

MvH Daniel

Om du bor i østfold så kunne du jobbe på radio øst litt kjedelig dritt radio kanal men det er mange 13-16 åringer som jobber der,.. Men et spørsmål er du daniel zachariasen?

Han skriver jo i klartekst at han bor på Byneset.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke mange bønder vil leie inn personer under 18 år pga ansvar om noe skulle skje. Har selv prøvd :p

Det har også litt med modenhet å gjøre. Ikke alle 14-åringer (eller 16/17-åringer for den saks skyld) er modne nok til å inneha en jobb, men noen er det. Som arbeidsgiver vet jeg at det er stor forskjell på.

Lenke til kommentar

Bensinstasjonen, tidligere Shell, nå Best har også bilverksted, lastebilverksted, mekanisk verksted, salg av hydraulikk, deksutstyr til båter, thrustere, salg av fjernstyringer, de har store lagerlokaler, etc, etc.

Så mye i en bedrift skaper ofte mye rot, kanskje det er noe der du kan henge fingrene i?

Kan du telle?

Huske det er snart nyttår og tid for varetelling hos alle butikker!

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

takker for hjelpen

MvH Daniel

nei

Takk for noen hint ;)

Men mista nette derfor jeg ikke svarte så fort

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...