Zar0naZ Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei, jeg er en gutt på 14 som bor på byneset. Og lurte på om noen kunne tipse meg om hva jeg kan kjene penger på byneset Jeg skal spare opp til en ny pc takker for hjelpen MvH Daniel Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ryddegutt på bensinstasjon. Var det selv som 14 åring Dritjobb, men pengene kom på kontoen. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Snømåking, plenklipp og andre drittjobber som folk helst ikke vil gjøre sjøl. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Du kan hør om de trenger hjelp på golfsenteret. Eller ta deg private jobber som snømåker. Edit: Anskar var hakket raskere enn meg når det kom til snømåkinga, høhø. Endret 28. november 2011 av sebbur Lenke til kommentar
Mathiasoh Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei, jeg er en gutt på 14 som bor på byneset. Og lurte på om noen kunne tipse meg om hva jeg kan kjene penger på byneset Jeg skal spare opp til en ny pc takker for hjelpen MvH Daniel Om du bor i østfold så kunne du jobbe på radio øst litt kjedelig dritt radio kanal men det er mange 13-16 åringer som jobber der,.. Men et spørsmål er du daniel zachariasen? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 avisbud Hadde du visst hvor dårlig trondheimsavisene betaler, så hadde du neppe foreslått det. Hei, jeg er en gutt på 14 som bor på byneset. Og lurte på om noen kunne tipse meg om hva jeg kan kjene penger på byneset Jeg skal spare opp til en ny pc takker for hjelpen MvH Daniel Om du bor i østfold så kunne du jobbe på radio øst litt kjedelig dritt radio kanal men det er mange 13-16 åringer som jobber der,.. Men et spørsmål er du daniel zachariasen? Han skriver jo i klartekst at han bor på Byneset. 1 Lenke til kommentar