Zar0naZ Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei, jeg er en gutt på 14 som bor på byneset. Og lurte på om noen kunne tipse meg om hva jeg kan kjene penger på byneset Jeg skal spare opp til en ny pc takker for hjelpen MvH Daniel Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ryddegutt på bensinstasjon. Var det selv som 14 åring Dritjobb, men pengene kom på kontoen. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Snømåking, plenklipp og andre drittjobber som folk helst ikke vil gjøre sjøl. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Du kan hør om de trenger hjelp på golfsenteret. Eller ta deg private jobber som snømåker. Edit: Anskar var hakket raskere enn meg når det kom til snømåkinga, høhø. Endret 28. november 2011 av sebbur Lenke til kommentar
Mathiasoh Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei, jeg er en gutt på 14 som bor på byneset. Og lurte på om noen kunne tipse meg om hva jeg kan kjene penger på byneset Jeg skal spare opp til en ny pc takker for hjelpen MvH Daniel Om du bor i østfold så kunne du jobbe på radio øst litt kjedelig dritt radio kanal men det er mange 13-16 åringer som jobber der,.. Men et spørsmål er du daniel zachariasen? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 avisbud Hadde du visst hvor dårlig trondheimsavisene betaler, så hadde du neppe foreslått det. Hei, jeg er en gutt på 14 som bor på byneset. Og lurte på om noen kunne tipse meg om hva jeg kan kjene penger på byneset Jeg skal spare opp til en ny pc takker for hjelpen MvH Daniel Om du bor i østfold så kunne du jobbe på radio øst litt kjedelig dritt radio kanal men det er mange 13-16 åringer som jobber der,.. Men et spørsmål er du daniel zachariasen? Han skriver jo i klartekst at han bor på Byneset. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ser for meg at det kan være noen gårder/staller på Byneset, kanskje en fin plass å begynne å finne noe. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ser for meg at det kan være noen gårder/staller på Byneset, kanskje en fin plass å begynne å finne noe. Ikke mange bønder vil leie inn personer under 18 år pga ansvar om noe skulle skje. Har selv prøvd Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ikke mange bønder vil leie inn personer under 18 år pga ansvar om noe skulle skje. Har selv prøvd Det har også litt med modenhet å gjøre. Ikke alle 14-åringer (eller 16/17-åringer for den saks skyld) er modne nok til å inneha en jobb, men noen er det. Som arbeidsgiver vet jeg at det er stor forskjell på. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Bensinstasjonen, tidligere Shell, nå Best har også bilverksted, lastebilverksted, mekanisk verksted, salg av hydraulikk, deksutstyr til båter, thrustere, salg av fjernstyringer, de har store lagerlokaler, etc, etc. Så mye i en bedrift skaper ofte mye rot, kanskje det er noe der du kan henge fingrene i? Kan du telle? Huske det er snart nyttår og tid for varetelling hos alle butikker! Endret 29. november 2011 av Nasciboy Lenke til kommentar
Zar0naZ Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Hei, jeg er en gutt på 14 som bor på byneset. Og lurte på om noen kunne tipse meg om hva jeg kan kjene penger på byneset Jeg skal spare opp til en ny pc takker for hjelpen MvH Daniel Om du bor i østfold så kunne du jobbe på radio øst litt kjedelig dritt radio kanal men det er mange 13-16 åringer som jobber der,.. Men et spørsmål er du daniel zachariasen? nei Takk for noen hint Men mista nette derfor jeg ikke svarte så fort Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er ikke foreldrene dine villig til å låne deg pengene da å la deg betale ned ved ekstra husarbeid? Lenke til kommentar
Zar0naZ Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 de er så fattige som de ryker ut av øran til dæm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå