thebull Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Hei! Jeg har et "lite" problem. Iphonen min opplevde først problemer med at folk jeg "snakket" med ikke kunne høre hva jeg sa.. Jeg valgte deretter å "restore" fabrikk innstillingene, etter dette (løste btw ikke problemet, men det har ingenting med saken å gjøre) hadde jeg mistet alle kontaktene og meldingene osv... Jeg ville selvfølgelig ha disse tilbake, og gitt dermed inn på itunes og trykket på "backup" (uten å tenke) da lagde jeg selvfølgelig backup av de nye fabrikk settingene!!! Jeg klarer ikke å få tak i den backupen før der igjen.. eller noen backup i det hele tatt.. finner ikke en knapp som skal "tilbakestille" til backupen i det hele tatt.. og hvis jeg hadde funnet den måtte jeg ha trengt å bruke den backupen jeg hadde FØR den jeg har nå (siden den jeg har nå bare er fabrikk innstillinger!!!) Har prøvd "Iphone Backup Extractor" men fungerer svært dårlig, får ikke noe infomarsjon ut av den. Håper noen flinke folk her kan hjelpe meg Endret 29. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
thebull Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Har nå funnet ut hvordan bruker backupen av iphonen, eller hvordan man får den tilbake heter det vel.. Men har fortsatt ingen anelse hvordan jeg kan få tak i en gammel en Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Shift-gjennopprett så skal su få se de som du kan velge mellom. Skal stå dato og klokkeslett på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå