Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei, begynt på en 3 mnd kur med tetralysal for kviser. Betyr dette at jeg ikke kan drikke noe alkohol? Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Har lest flere plasser nå at alkohol ikke skal være noe fare, men jeg har ingen form for medisinutdanning Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hei, begynt på en 3 mnd kur med tetralysal for kviser. Betyr dette at jeg ikke kan drikke noe alkohol? Har ingen betyding,bare en drikker med måte..ikke flatfyll osv;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hei, begynt på en 3 mnd kur med tetralysal for kviser. Betyr dette at jeg ikke kan drikke noe alkohol? Har ingen betyding,bare en drikker med måte..ikke flatfyll osv;) Så jeg kan drikke et par øl, så lenge jeg ikke blir full? Ødelegger ikke øl effekten? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hei, begynt på en 3 mnd kur med tetralysal for kviser. Betyr dette at jeg ikke kan drikke noe alkohol? Har ingen betyding,bare en drikker med måte..ikke flatfyll osv;) Så jeg kan drikke et par øl, så lenge jeg ikke blir full? Ødelegger ikke øl effekten? Niks..og her referer jeg til min fastlege.Da jeg for noen år siden fikk en spiker gjennom beinet..tro på den på jobb,og måtte på "kur" og Julebordet var rett rundt hjørne,så tok da dette opp med legen,og han sa att med ett moderat alkohol inntak ville dette ikke ha noe å si...noe annet er om du skal drikke hver dag selvfølgelig;)...men leger er sikker uenig her også...så skal ikke påstå det min lege sa er rett,men den ødela ikke min kur hvertfall;) Endret 29. november 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå