bjugen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Dette er spesielt for feilkode 00000057, er derimot ikke sikkert den funker for alle mtp. ulike oppsett, men er da verdt å prøve. Om du sliter med å oppdatere firmware på din Kingston HyperX SSD (får opp rødt kryss på disken i oppdateringsprogrammet) kan det være at du må endre litt på driveren til din SATA-kontroller. Framgangsmåte (Har engelsk maskin så oversettelsene er ikke helt nøyaktige): 1. Gå inn på Enhetsbehandling 2. Finn "IDE ATA/ATAPI controllers" og dobbeltklikk på den. 3. Høyreklikk på fanen som kommer under og velg "Oppdater Driver" 4. Velg "Søk etter driver på datamaskinen". 5. Velg "La meg velge fra en liste over enhetsdrivere på min datamaskin" 6. Velg "Standard AHCI" istedenfor den nyeste. 7. Installer firmware, det skal komme opp en grønn hake på diskbildet om det er vellykket. 8. Gå inn på enhetsbehandling og sett Sata controller driveren tilbake til den originale driveren. Forhåpenligvis fungerer det Fant denne etter en del googling og den funka på min maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå