Errae Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hvordan skifter jeg ? kom til å velge ett KDE theme jeg aldeles ikke er fornøyd med )= går no ikke ann å maximere vindu eller noe... hehe,- neon som veit ? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Control Center > Appearance & Themes > The Manager. Så setter du den til default og du kan endre styles osv slikt du ønsker under appearance. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 hm, veit du hvordan jeg får tilbake den knappen for maximering av vidnuet ? ( skal være øverst til høyre i vindu , installerte mandrake på nytt å da va det borte )= trodde det va noe med themen, men det var tydeligvis ikke det )= ) noen ideer ? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 prøv å add en ny bruker og se om samme bug oppstår når du logger inn som den. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 I min gamle SuSE installasjon forsvant musa! Eller, musa funka men så ikke pekeren, var vanskelig da. Så jeg gav dessverre opp Linux på desktop i et år pga. det :-? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 fungerte ikke )= noen som veit hva dette kan være ? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 fungerte ikke )= noen som veit hva dette kan være ? har du leket rundt i config-menyene for å se om du kan velge noe der? - Så hele maksimér knappen er vekk? Jeg tror egentlig også at det er et theme som har gjort det, men du må finne et theme som klarer å stille det tilbake. Om jeg ikke husker totalt feil har jeg sett at noen themes tar vekk noen knapper, mens andre legger til. På noen kan du også velge hvilke knapper du vil ha. Dette gjelder iallfall den der "?" knappen. Prøv deg litt til frem. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 skal sjekke litt når jeg komme hjem fra arbeid. men sånn som jeg kunne se i dag tidli så hadde plutselig alle themene tatt bort Maksimer knappen )= Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 wohooo, fikk det til (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå