Gå til innhold

Dress størrelser? hjelp


Anbefalte innlegg

Morsomt at 3 personer må påpeke at det ikke er av det bedre du kan få i Norge. Nå ser trådstarter på en MoN dress til 3200, og House of Singles er noe av det bedre du kan få i Norge til den prisen. Alt er relativt.

 

Det du sa var at det var "noe av det bedre man får i Norge". Du sa ingenting om prisen. At det muligens var det du mente kan da ikke folk gjette seg til sånn helt uten videre.

 

Folk kunne ikke gjette det uten videre nei, og jeg har ikke sagt at det burde blitt forstått slik jeg egentlig tenkte det, derfor jeg forklarte meg i en ny post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om fyren er villig til å betale 5500,- for en dress, finnes det uansett bedre alternativer enn HoS. Personlig hadde jeg nok ventet til rett over jul for salg, men om du trenger sårt en dress før julebord og div. andre ting - så er det jo noe annet. Om formålet kun er julebord, så tror jeg derimot en billig dress fra HoS er optimalt :tease:

Lenke til kommentar

Morsomt at 3 personer må påpeke at det ikke er av det bedre du kan få i Norge. Nå ser trådstarter på en MoN dress til 3200, og House of Singles er noe av det bedre du kan få i Norge til den prisen. Alt er relativt.

 

Det du sa var at det var "noe av det bedre man får i Norge". Du sa ingenting om prisen. At det muligens var det du mente kan da ikke folk gjette seg til sånn helt uten videre.

 

Folk kunne ikke gjette det uten videre nei, og jeg har ikke sagt at det burde blitt forstått slik jeg egentlig tenkte det, derfor jeg forklarte meg i en ny post.

Du må nok lære å uttrykke deg litt mer presist hvis du vil bli en nogenlunde flink jurist.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

Endret av Von-Matterhorn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Morsomt at 3 personer må påpeke at det ikke er av det bedre du kan få i Norge. Nå ser trådstarter på en MoN dress til 3200, og House of Singles er noe av det bedre du kan få i Norge til den prisen. Alt er relativt.

 

Det du sa var at det var "noe av det bedre man får i Norge". Du sa ingenting om prisen. At det muligens var det du mente kan da ikke folk gjette seg til sånn helt uten videre.

 

Folk kunne ikke gjette det uten videre nei, og jeg har ikke sagt at det burde blitt forstått slik jeg egentlig tenkte det, derfor jeg forklarte meg i en ny post.

Du må nok lære å uttrykke deg litt mer presist hvis du vil bli en nogenlunde flink jurist.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

 

laugh.gif

Er nok heller det at jeg har litt dårlig tid når jeg skriver. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...