Runningback Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei. Må ha en ny dress i disse julebord tider, og til julen. Har bestemt meg for en Moods of Norway dresspakke. Med dressjakke, vest og bukse. http://store.moodsofnorway.com/no/products/man-suits-jacket/geir-tonning-wonder-casual-3/ Vil ha denne, men skjønner meg ikke på størrelsen. Bruker medium til vanlig når det gjelder vanlige klær. Noen som har erfaringer med nettbutikken der, er det mulig å få returnert om noe ikke passer? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ikke kjøp Moods of Norway. Du kan få penere dresser til bedre priser i den prisklassen du er ute etter hos f. eks. Volt. Det jeg har sett hos Selected har faktisk vært bedre enn MoN også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ikke kjøp Moods of Norway. Du kan få penere dresser til bedre priser i den prisklassen du er ute etter hos f. eks. Volt. Altså..... Pest eller kolera... Hverken det du får hos Volt eller Moods Of Norway gir god valuta for pengene. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ikke kjøp Moods of Norway. Du kan få penere dresser til bedre priser i den prisklassen du er ute etter hos f. eks. Volt. Altså..... Pest eller kolera... Hverken det du får hos Volt eller Moods Of Norway gir god valuta for pengene. Men jeg mener at Volt sine fremdeles et bedre alternativ, det er det jeg vil få frem. Å begynne å anbefale Corneliani til en som vil ha MoN er vel nytteløst i første omgang. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hvis man absolutt skal holde seg til halvkjipe norske butikker kan du jo i det minste anbefale en som ikke bare er et halvt skritt opp fra Moods. Follestad har f.eks. et langt bedre utvalg dresser enn Volt, i tillegg til at harryfaktoren er mye lavere. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er dressene fra Charles Tyrwhitt bra? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Du har helt klart et poeng, men som Bergenser er det som oftest butikker i Bergen jeg kommer på. EDIT: Til fkm, for de som ikke måtte se den sammenhengen. Endret 29. november 2011 av b0nn3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er dressene fra Charles Tyrwhitt bra? Har ikke personlig erfaring med dem, så det er bare en antagelse, men høyst sannsynlig er svaret nei. De er nok ikke dårlige heller, bare så det er sagt... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Er egentlig ute etter en pen dress. Helst i lys farge, grå eller noe lignende. Svart er jo så normalt. Bør helst være litt slim også. Vest er jo selfølgelig et must. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er egentlig ute etter en pen dress. Helst i lys farge, grå eller noe lignende. Svart er jo så normalt. Bør helst være litt slim også. Vest er jo selfølgelig et must. Vest er aldri et must, men kan brukes innimellom hvis det passer. Ta deg en tur til House of Singles, noe av det bedre du får i Norge. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vest er aldri et must, men kan brukes innimellom hvis det passer. Ta deg en tur til House of Singles,noe av det bedre du får i Norge. Nei, det er det ikke. Det er sikkert et greit alternativ for budsjett-dress, sammen med Menswear. Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er vel ikke akkurat noe av "det bedre" man får i Norge. Innenfor prisklassen sin kanskje, men det er vel ikke stort mer enn det. Min erfaring. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vest er aldri et must, men kan brukes innimellom hvis det passer. Ta deg en tur til House of Singles, noe av det bedre du får i Norge. Har en dress derfra selv. Den holder seg bra til prisen, for all del, men den er ikke noe av det beste man får. Godt kjøp på tilbud. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Morsomt at 3 personer må påpeke at det ikke er av det bedre du kan få i Norge. Nå ser trådstarter på en MoN dress til 3200, og House of Singles er noe av det bedre du kan få i Norge til den prisen. Alt er relativt. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Sånn jeg forstod det så er det kun jakken som koster 3200,- så kommer nok vesten på 900-1000, og ca det samme for buksen også. Så noe dyrere enn 3200,- blir det jo. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Bli vel en total sum på 5500kr for Moods dressen. Så det er vel budsjettet mitt. Er også bosatt i trøndelag, så det å dra til oslo for å kjøpe dress blir drøyt. Derfor må jeg evt bestille på nett. Men skjønner meg ikke på størrelsene, er jo oppgitt i tall? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Om du bruker Medium, så bør du nok gå for 48 eller 50 i dress - kommer veldig ann på dressen. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Morsomt at 3 personer må påpeke at det ikke er av det bedre du kan få i Norge. Nå ser trådstarter på en MoN dress til 3200, og House of Singles er noe av det bedre du kan få i Norge til den prisen. Alt er relativt. Det du sa var at det var "noe av det bedre man får i Norge". Du sa ingenting om prisen. At det muligens var det du mente kan da ikke folk gjette seg til sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå