Gå til innhold

Hvilken programvare nettside liker du best?

Hvilken programvare nettside liker du best?  

2 stemmer

1. 1. Hvilken programvare nettside liker du best?

• Download Central.no
    • Download.com
      0
    • Fileplanet.com
    • Download.dk
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel litt på kanten av snikreklame (som forumet har regler mot). Hvis siden er gratis for vanige brukere så er det vel dog bare "gråsone".

Personig så bryr jeg meg ikke så mye da det ofte kan være nyttig opplysing om nye sider - men pass på at du faktisk har lest forumreglene om dette punktet så ikke tråden blir stengt. Dette bare til din opplysning.

-Stigma

Lenke til kommentar

Har ingen kommentarer til de valgte sidene.

Men generelt kan jeg si at jeg holder meg langt borte fra sider som krever innlogging for nedlasting av innhold (da snakker jeg spesielt om ekstra filer til spill og den slags).

For all del, jeg kan leve med redusert hastighet - så lenge det er mulig å få tak i filene i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Har ingen kommentarer til de valgte sidene.

Men generelt kan jeg si at jeg holder meg langt borte fra sider som krever innlogging for nedlasting av innhold (da snakker jeg spesielt om ekstra filer til spill og den slags).

For all del, jeg kan leve med redusert hastighet - så lenge det er mulig å få tak i filene i det hele tatt.

Jeg har ikke sett gjennom siden utover å se over forsiden - men om dette stemmer så er jeg enig i dette utsagnet. Inlogging er uakuellt ved mindre det er absolutt eneste mulighet til å få fatt i filen. Jeg har ihvertfall aldri registrert meg for noe slikt før og ser ikke helt hva insentivet til at jeg skulle gjøre det i fremtiden skulle være...

Jeg synes også at forsiden kanskje hadde litt information overload tendens. Det må vel bokstavelig talt være hundrevis av linker bare der på forsiden. Det blir litt ADHD når det er kateorier for artikler og spill og videoer(?) mikset sammen med en download side. Hvis du gir så mange valg så har det ofte en tendens til å overvelme nye og/eller mindre avanserte brukere. Utover det var layoutet og grafikken forsovidt ok - følelsen av at siden virket rotete tror jeg bare kommer av at det er så fryktelig mye tettpakket materiale og ikke fordi det er noe "feil" i den tekniske designen.

-Stigma

Lenke til kommentar

Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjenes punkt 5:

Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame.

Hvis du ønsker tilbakemeldinger på selve nettsiden (design, kode og lignende) kan du opprette en tråd her.

Reaksjon på moderering tas som vanlig på PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...