6ykriss Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Hei. Vi har en Volvo V50 1.6D 2006. Vi har litt problemer med temperaturen. Nå i det siste har den vist 40- Når det egentlig skal være 5 grader. Dette skjedde etter at vi flyttet inn i et nytt hus(garasje, med port) Har dette noe å si? Takker på forhånd. Endret 28. november 2011 av 6ykriss Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Sannsynligvis irr i kontakten som sitter på førerdøren. Skjedde på min gamle S40 også. Kan prøve å løsne kontakten og spraye den med elektrorens. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt gummilister som jeg setter imellom dørene. Det er snakk om mellom sjåfør siden. Der er den blitt ganske så slitt, etter å hatt et trang plass i parkering. Om dere trenger bilde, så gi beskjed Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Volvo forhandleren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå