Håkon Øvermo Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Veien nordover Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Godt komponeret billede af vejen og gærdet der snor sig indad i billedet. Fin indramning med træerne til venstre. Fortsat god aften til dig Håkon - har du nogle nye foredrag i støbeskeen? Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Hei Steen Er akkurat ferdig med å lage et nytt foredrag om Akerselva, det tok en god stund. Har hvert inne hos forfatteren og biologen Morten Jødal nå og fått satt det riktig sammen. Takk for hygglig tilbakemelding. 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg likte det forseg gjorte gjærdet -Fint bilde Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Fin komp med en god dybde. Litt magentaskjer på veien på min skjerm. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Lyder rigtig spændende Håkon - Akerselva er det den der løber fra Maridalsvannet gennem Oslo til Bjørvika? Kunne være spændende at høre/se et af dine foredrag engang :-) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Ja det hadde hvert hygglig Steen, sist jeg holdt foredrag på Modum så var det 90 personer å hørte på. Holdt et flott foredrag om Finnemarka, Skogen mellom Vikersund, Drammen og Lier om den Finske invandringen til skogen rundt 1600 tallet og frem til i dag. Har bl.a. intervju med en gammel krigshelt som forteller sin historie om hvordan han overlevde angrep fra Tyskerene inne ved et vann som heter Nykjua. Si fra om du er i området Steen. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Enkelt og koselig bilde av veien som snor seg innover - likte det. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er et smukt billede, af landskabet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 God komposisjon og fin dybde her Håkon. Kan ikke sen noe magnetastikk på min skjerm. Antar at dette er fra Jomfruland, i så fall har jeg syklet her mange ganger. Flott! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fin veibit det det! En tanke blå/lilla skjær på veien kanskje..! 3'er! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Veldig flott komponert bilde, blikket blir naturlig ledet inn og opp i bilde. Her er også mange små detaljer å se på. Eksponeringen er fin, med stor dybdeskaphet som passer fint her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg