Flaskepost Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Slike ting er det jo vanligvis mannen i huset som tar seg av, men nå er det jo snart jul og jeg tenkte at dette blir en super gave. Jeg var i dag å titta på noen høyttaler dockinger, og den jeg likte best i forhold til design og størrelse var i want it Men så kommer jeg til å tenke på at det er kanskje dumt å måtte ha telefonen stående i dockingen, for da må man fysisk bort for å bytte sang o.s.v. Så da kanskje man egentlig burde ha en høyttaler med noe trådløs kommunikasjon. Eventuelt fjernkontroll?? For det som trengs her i huset er ikke noe som skal gjøre stua til et discotek. Men vil ha noe som gir fin lyd, ikke er alt for stor. Må gjerne være lett å flytte rundt fra rom til rom. (så liker jo litt de som kan lades opp) Jeg hadde tenkt på noe max 1000 kr egentlig, men jeg vet ikke om dette er realistisk i forhold til hva man kan få for det. Da håper jeg virkelig det er noen her på forumet som kan hjelpe meg litt Endret 28. november 2011 av Flaskepost Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Noen alternativer: Logitech Wireless Boombox Virker rått Logitech S715i bærbar høyttaler Logitech Pure-Fi Anywhere 2 Black Ville selv kanskje kjøpt den første pga trådløs lydoverføring minus er at du ikke får ladet iphonen samtidig. Mvh Heh115 Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Den første så jo veldig knall ut. Prisen var jo fin og. Den andre sto det lissom ikke noe om på den siden (hvertfall ikke noe som jeg skjønte) Men må lese litt mer på den siden. Den siste har jeg jo hørt om før, og sett live, så den kjenner jeg jo til Den er jo veldig snop den og, og gir nok sånn sett nok lyd til å bare ha her hjemme og til å kunne høre litt på musikk i f.eks. campingvogna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå