DeViLoN Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Endelig ferdig (inntil videre ihvertfall) Håper det ikke ble altfor fælt Lenke til kommentar
oBoN Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Den er var jo drit fet jo vis jeg skulle rate din på en skala fra 1 til 6 vill du fått en 6 ++++ :wink: Lenke til kommentar
clinton Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Var ganske bra Burde kanskje hatt litt mere lys inne i kabinettet? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Genialt! Alt er i en stor enhet, ikke mange små deler som stikker ut her og der, flott! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 er ikke et lianli server kabinett litt vel dyrt å modde a, i tillfelle noe gå gæli liksom? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Konge mod! Skulle gjerne hatt en så pen mod. Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Den er var jo drit fet jo vis jeg skulle rate din på en skala fra 1 til 6 vill du fått en 6 ++++ :wink: Gjør det da vel, klikk her 8) er ikke et lianli server kabinett litt vel dyrt å modde a, i tillfelle noe gå gæli liksom? Bare sørge for at man er nøye da. Var ganske bra Burde kanskje hatt litt mere lys inne i kabinettet? Til informasjon så er det faktisk 12 katoder i det kabinettet, men pga av jeg har valgt å bruke sotet plexi til i vinduet, så fremstår kabinettet med en "dempet og kald" belysning, derav navnet "Black Mystic" Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Til informasjon så er det faktisk 12 katoder i det kabinettet, men pga av jeg har valgt å bruke sotet plexi til i vinduet, så fremstår kabinettet med en "dempet og kald" belysning, derav navnet "Black Mystic" 12 :o ?? kødder du med oss eller? Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Til informasjon så er det faktisk 12 katoder i det kabinettet, men pga av jeg har valgt å bruke sotet plexi til i vinduet, så fremstår kabinettet med en "dempet og kald" belysning, derav navnet "Black Mystic" 12 :o ?? kødder du med oss eller? nei, bare se under her. INDEX1. På langs, i bunnen av kabinettet, ligger på et speil 2. På tvers, i bunnnen av kabinettet, inntil HDD brønn 3. Stående på høykant, festet til hovedkort platen. 4 & 5. På høykant, i front, på hver sin side av cd-romene, skjult bak frontplaten. 6. På tvers, i front, rett over luftfilter, skjult bak frontplaten 7 & 8. Festet til Radiator 1, bak i kabinettet, over PSU 9. Festet bak i kabinettet, under PSU 10. Festet stående i front av kabinettet, opp etter siden av de eksterne 5 1/4" brønnene. 11 & 12. Festet i "taket" på kabinettet, på hver sin side av radiator 2[/b] Lenke til kommentar
joorus Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Vakker mod, det gjorde seg med sota plexi. Thumbs up! Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Nice Det sota glasset var vakkert! Btw, du er på top 10 Linkage Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det du kunne gjort var å ta den "X"-en (formen til vinduet) å la den gå gjennom hele, f. eks. en liten sånn en på fronten, så man kan se at dette er denne PC-ens varemerke. Bare et tips :wink: Lenke til kommentar
zyp Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 nice, btw du er øverst på lista nå... har du brukt mye på den pc'en der eller? btw den X formen minner meg om logoen på noe "lego scala" greier lillesøstra mi har, det gjør at den ikke er helt bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå