The_shooter Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei kjøpte meg nytt TV i dag og det viste seg at den ikke passet mine behov (har ikke noe komponent inngang og bare 2-HDMI innganger), så jeg lurte på om det er mulig å bytte TV'en på elkjøp med en bedre en? Har satt opp tv'en og tatt av plastikken som ligger rundt rammen, vil det ha noe å si. Skal ta meg tur til elkjøp i morgen men ville først høre om noen har noe erfaring ang dette. Takk for svar. Lenke til kommentar
Desu Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Du har vel 30 dagers returrett så lenge du leverer tilbake varen i eska med alt innholdet i. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er faktisk 60dagers åpenreturett nå siden det er jul. Du kan levere produktet uten embalasje og helt "tatt opp" har du esken er det fint om du tar den med. Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Som Desu skriver, så har man vanligvis 30 dagers ubetinget returrett. Men siden det nå er tid for juleshopping, så har de utvidet det til hele 60 dager. Du har med andre ord mye tid til å se på eventuelle alternativer før du tar steget til å bytte. EDIT: Ser ut til at jeg var hakket for sent ute med den opplysningen Endret 28. november 2011 av KindX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå