hellandes Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har et creative 4200 kort med 64 mb 4xagp , dette klokker jeg lett til 300600 m original kjøling. Jeg ga 1100 for dette kortet nytt , noe jeg synes var en grei pris. Skulle jeg solgt dette nå , ville jeg nok forlange 6-700 for det. Hvis du har et 4400 kort med 128 mb og 8xagp så bør du kunne dra inn en tusenlapp. Selv om du ikke får særlig høyere ytelse med dette kortet enn jeg får med mitt. Så ser det bedre ut på papiret. Litt off topic: Hva er standard GPU & MEMORY frekvens for det Creative kortet du har ? Hilsen Zuul 250/513 Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Du får jo 4200 golden sample på komplett til 800,- så ikke mer enn det. Er du svimmel ? :o Det tilbudet må ha holdt i 1 minutt. 865 kr her ok , my mistake. :oops: men til mitt forsvar , dette er jo tross alt en demovare , den koster 865, ikke 800, det er kun 5stk , og 64mb 4xagp. Normal pris for disse kortene er rundt 1000 lappen. Det er ikke hva man kan kalle et forsvar akkurat. At det er demovare har ikke noe å si, man har samme rettighetene når det gjelder demovarere som når du kjøper et nytt produkt. Hvor dum er du egentlig ??? :o Selvfølgelig har dette noe å si , de har 5 stk. dvs. Du kan ikke si at disse kortene koster 800 kr , eller 865 for den saks skyld. Dette er ikke en normal pris for disse kortene. Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Demovare er jo brukt. Hvis en brukt 4200 koster 865 så må jo en brukt 4400 koste MER enn det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=90...0&ListingSort=1 Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Eg prøver ikkje å selga kortet mitt her på forumet, men eg lurer på kor mykje dykk ville gitt for eit brukt GF4Ti4400 kort som også er litt overklokka. Har nettopp fått nytt skjermkort og då treng eg såklart ikkje det gamla. mvh Inge L Vel jeg kjøpte mitt ti4400 brukt for 600kr for 6måneder siden .. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hvor dum er du egentlig ??? :o Selvfølgelig har dette noe å si , de har 5 stk. dvs. Du kan ikke si at disse kortene koster 800 kr , eller 865 for den saks skyld. Dette er ikke en normal pris for disse kortene. Jeg er ikke dum. Normalpris på det kortet finnes ikke fordi korta ikke selges lenger. Vil nok heller si at normalprisen på korta er 1200kr. Du kan ikke sammeligne med det Creative kortet som fortsatt selges, siden kortene Gainward solgte var litt dyrer. Hvorfor kan du ikke si at korte koster 865kr. Det er jo det det gjør som dembrukt. Forresten så betyr ikke demobrukt at det er blitt brukt. Demovarer er varer som av forskjellige årsaker selges til ekstra gode priser. Dette kan blant annet være fordi varene er returnert til oss på angrefrist, og således at de har slitt emballasje, skrumerker, brutt forsegling eller lignende. Det kan også være produkter vi har fått som erstatningsprodukter fra våre leverandører, og dermed mangler emballasje eller ligger i uoriginal emballasje. Jeg har selv kjøpt et Asus v8420S ti4200. Det yter nesten det samme som et ti4400 og kostet 965kr. Jeg vil si det er verdt det når det ville ha kostet ca. 1500kr hvis jeg skulle kjøpt det nytt. Kortet ble levert i en nøytral eske som det stod Asus på. Så det var nok et erstatningsprodukt. Skjønner ikke hvorfor du er så negativ ovenfor demovarer. Det er et ypperlig tilbud som gjør at du kan kjøpe utrolig billige varer. F.eks hovedkort til 300kr og slikt. Hvis du ikke har skjønnt det så har du rett på at et demoprodukt skal fungere, gjør det ikke det så har du krav på nytt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 ett nytt gf4ti4800 koster 1200kr hos vaagen consulting nå. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ville ikke gitt mer en maks 700 for det kortet. Man kan tross alt få et *nytt* 4200 til under tusen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Dersom du hadde solgt ditt 4400 kort til samme pris som et demobrukt 4200, så hadde jeg heller kjøpt 4200 kortet. Fordi da hadde jeg hatt plenty garanti osv. Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hvor dum er du egentlig ??? :o Selvfølgelig har dette noe å si , de har 5 stk. dvs. Du kan ikke si at disse kortene koster 800 kr , eller 865 for den saks skyld. Dette er ikke en normal pris for disse kortene. Jeg er ikke dum. Normalpris på det kortet finnes ikke fordi korta ikke selges lenger. Vil nok heller si at normalprisen på korta er 1200kr. Du kan ikke sammeligne med det Creative kortet som fortsatt selges, siden kortene Gainward solgte var litt dyrer. Hvorfor kan du ikke si at korte koster 865kr. Det er jo det det gjør som dembrukt. Forresten så betyr ikke demobrukt at det er blitt brukt. Demovarer er varer som av forskjellige årsaker selges til ekstra gode priser. Dette kan blant annet være fordi varene er returnert til oss på angrefrist, og således at de har slitt emballasje, skrumerker, brutt forsegling eller lignende. Det kan også være produkter vi har fått som erstatningsprodukter fra våre leverandører, og dermed mangler emballasje eller ligger i uoriginal emballasje. Jeg har selv kjøpt et Asus v8420S ti4200. Det yter nesten det samme som et ti4400 og kostet 965kr. Jeg vil si det er verdt det når det ville ha kostet ca. 1500kr hvis jeg skulle kjøpt det nytt. Kortet ble levert i en nøytral eske som det stod Asus på. Så det var nok et erstatningsprodukt. Skjønner ikke hvorfor du er så negativ ovenfor demovarer. Det er et ypperlig tilbud som gjør at du kan kjøpe utrolig billige varer. F.eks hovedkort til 300kr og slikt. Hvis du ikke har skjønnt det så har du rett på at et demoprodukt skal fungere, gjør det ikke det så har du krav på nytt. Jeg spurte ikke om du var dum. Jeg er ikke negativ til demovarer , tvertimot. Jeg hevder imidlertid ikke at en demovare er synonymt med et nytt produkt. En demovare blir priset lavere , pga. mangler. Det kan være noe så ubetydelig som brutt embalasje. Derfor sier jeg: Et 4400 kort med 128 mb 8xagp bør man kunne selge for rundt 1000 lappen. Dette er et bedre kort enn et nytt 4200 kort med 64 mb 4xagp , til rundt 1000 lappen.(Jeg regner ikke med demovarer i denne ligningen , siden det ikke er gitt at man til enhver tid kan oppdrive et slikt tilbud som tidligere nevnt hos komplett.) Et 4200 kort koster ikke 865 kroner idag. Et demobrukt 4200 kort koster 865. Er det så j...ig vanskelig å se forskjellen? :o Stakkars blågutt , som i utgangspunktet var ute etter info/meninger , men som istedet må være vitne til unødvendig kverulering. Jeg melder meg ut av denne debatten. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=9038969&ListingType=0&ListingSort=1 Ble solgt for 820,- nå i kveld. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har et creative 4200 kort med 64 mb 4xagp , dette klokker jeg lett til 300600 m original kjøling. Jeg ga 1100 for dette kortet nytt , noe jeg synes var en grei pris. Skulle jeg solgt dette nå , ville jeg nok forlange 6-700 for det. Hvis du har et 4400 kort med 128 mb og 8xagp så bør du kunne dra inn en tusenlapp. Selv om du ikke får særlig høyere ytelse med dette kortet enn jeg får med mitt. Så ser det bedre ut på papiret. Litt off topic: Hva er standard GPU & MEMORY frekvens for det Creative kortet du har ? Hilsen Zuul 250/513 OK, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå