Gå til innhold

Kor mykje ville du gitt for ett GF4Ti4400 kort?

lunde1987

Anbefalte innlegg

Eg prøver ikkje å selga kortet mitt her på forumet, men eg lurer på kor mykje dykk ville gitt for eit brukt GF4Ti4400 kort som også er litt overklokka. :roll:

Har nettopp fått nytt skjermkort og då treng eg såklart ikkje det gamla. :)

mvh Inge L

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Overklokka ! max. 800 du burde ikke skrive i annonsen at den er overklokka. Det å overklokke er fortsatt synonymt med "herja med" for mange.  :lol:

Har du høyrt ett ordtak som heiter noko som dette "Ærlighet varer lengst"? :roll:

:)

Hvis kortet klokker bra så kan det jo hende du kan få solgt det for litt mer til en overklokkingsentusiast.

Lenke til kommentar
Overklokka ! max. 800 du burde ikke skrive i annonsen at den er overklokka. Det å overklokke er fortsatt synonymt med "herja med" for mange.  :lol:

Har du høyrt ett ordtak som heiter noko som dette "Ærlighet varer lengst"? :roll:

Hvis kortet klokker bra så kan det jo hende du kan få solgt det for litt mer til en overklokkingsentusiast.

Hehe, kanskje.

Men trur aldri eg klarte å få kortet over 300/600 gpu/ram uten at det blei ustabilt... Kanskje litt meir på gpu'en...

Så der er det lite håp. :)

Lenke til kommentar
Overklokka ! max. 800 du burde ikke skrive i annonsen at den er overklokka. Det å overklokke er fortsatt synonymt med "herja med" for mange. :lol:

Hehe, kanskje.

Men trur aldri eg klarte å få kortet over 300/600 gpu/ram uten at det blei ustabilt... Kanskje litt meir på gpu'en...

Så der er det lite håp. :)

Ja, var ikke mye håp.. Klarer mer med ti4200'et mitt.

Lenke til kommentar
Overklokka ! max. 800 du burde ikke skrive i annonsen at den er overklokka. Det å overklokke er fortsatt synonymt med "herja med" for mange. :lol:

?

Hvis han ikke skriver noe om at klokking er det ikke noe uærlig i det. Jeg personlig hadde ikke skrevet at jeg hadde klokket hvis jeg uten å gjøre noe med kortet hadde økt hastighetene med noen mhz. Men hadde jeg klokket kortet "skikkelig" hadde jeg skrevet det.

Lenke til kommentar

Jeg har et creative 4200 kort med 64 mb 4xagp , dette klokker jeg lett til 300600 m original kjøling.

Jeg ga 1100 for dette kortet nytt , noe jeg synes var en grei pris.

Skulle jeg solgt dette nå , ville jeg nok forlange 6-700 for det.

Hvis du har et 4400 kort med 128 mb og 8xagp så bør du kunne dra inn en tusenlapp. Selv om du ikke får særlig høyere ytelse med dette kortet enn jeg får med mitt. Så ser det bedre ut på papiret.

Lenke til kommentar
Du får jo 4200 golden sample på komplett til 800,- så ikke mer enn det.

Er du svimmel ? :o

Det tilbudet må ha holdt i 1 minutt.

865 kr her

ok , my mistake.

:oops:

men til mitt forsvar , dette er jo tross alt en demovare , den koster 865, ikke 800, det er kun 5stk , og 64mb 4xagp.

Normal pris for disse kortene er rundt 1000 lappen.

Lenke til kommentar
Du får jo 4200 golden sample på komplett til 800,- så ikke mer enn det.

Er du svimmel ? :o

Det tilbudet må ha holdt i 1 minutt.

865 kr her

ok , my mistake.

:oops:

men til mitt forsvar , dette er jo tross alt en demovare , den koster 865, ikke 800, det er kun 5stk , og 64mb 4xagp.

Normal pris for disse kortene er rundt 1000 lappen.

Det er ikke hva man kan kalle et forsvar akkurat. At det er demovare har ikke noe å si, man har samme rettighetene når det gjelder demovarere som når du kjøper et nytt produkt.

Lenke til kommentar
Jeg har et creative 4200 kort med 64 mb 4xagp , dette klokker jeg lett til 300600 m original kjøling.

Jeg ga 1100 for dette kortet nytt , noe jeg synes var en grei pris.

Skulle jeg solgt dette nå , ville jeg nok forlange 6-700 for det.

Hvis du har et 4400 kort med 128 mb og 8xagp så bør du kunne dra inn en tusenlapp. Selv om du ikke får særlig høyere ytelse med dette kortet enn jeg får med mitt. Så ser det bedre ut på papiret.

Litt off topic:

Hva er standard GPU & MEMORY frekvens for det Creative kortet du har ?

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...