SindreVA Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Har et problem med generelt mus til pc'en min. Når jeg spiller spill på pc'en så kobler musen seg inn og ut, med alt fra 10sekunder til 1-2 minutters mellomrom. Har prøvd å google dette, men finner ingen som har hatt samme problemet. Noen ganger begynner tilogmed tastaturet å blinke. Nesten som at mus og tastatur blir koblet inn og ut hele tiden.. Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ødelagt kabel mest sannsynlig. Min G9 var sånn så jeg nappa ut kabelen og lodda den på igjen. Ingen problemer nå. Lenke til kommentar
SindreVA Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Tror ikke det er kabelen, for musen fungerer fint på laptoppen min :S Og musen er relativt ny.. Lenke til kommentar
bluesbro Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Musa her i huset er som regel deaktivert det meste av tiden. Aktiveres kun i spesielle anledninger... Fra spøk til revolver... Vært nyttig å vite hvilken mus og hvilket OS du bruker... Siden den funker på andre maskiner høres det ut som ustabile drivere. I alle fall om det er 2 forskjellige OS... Lenke til kommentar
SindreVA Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Laptopen er en Mac, stasjonere er så og si helt ny med windows 7. Har 2 forskjellige muser; SteelSeries Ikari og Alienware (Usikker på hva modellen heter) Endret 29. november 2011 av SindreVA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå