raorbech Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Passer best som motiv nå Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Godt komponeret gråvejrsbillede med gode elementer - forgrund-mellemgrund og baggrund lagt i en bue indover i billedet. ser ud som om billedet heller lidt mod højre? Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Flott bilde av ruskevær. God dybde , komp sitter bra. Båten dominerer kanskje litt mye. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Et veldig bra bilde med god eksponering og flott stemning. Litt støy på himmelen. Kompet ble litt venstretungt. Jeg lekte meg litt med å flippe den nedeste delen av bildet og fikk da båten over på høyre side. Dette synes jeg gav bilde et bedre komp, selv om det da ikke blir en naturtro gjenngivelse Se vedlegg Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er et flot billede, med fine farver og dybde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Greit komponert med unntak av det ble litt for tomt til høyre forran. Ok bilde ellers! God 3'er! Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Takker for flotte og konstruktive kommentarer Joda Wasco, det ble et bedre komp når du flyttet båten måtte bare hatt bedere tid til å sette meg mere inn i etterbehandlinger. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Flott komponert bilde med fin dybde. Båten og dens plasering i bilde gjorde seg godt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg