Bruker-168731 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 jeg var på fest i helga, og jeg var ganske så full. jeg såg dobbelt også. så opplevde jeg noe jeg aldri har opplevd før. personalet mitt fulgte meg inn på soverommet og hjalp meg å kle av meg, for jeg var så full uten at jeg husker det. og da hun gikk ut for å hente noe hadde jeg lagt meg ned og sovnet så dypt at jeg ikke merket at hun strøk meg på kinnet og sa godnatt til meg. jeg pleier alltid å våkne når noen snakker eller stryker på meg. hvorfor våknet jeg ikke da? gjorde alkoholen meg bevisstløs? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Du var nok bare dritings. Søvnen man får når man er veldig full kan være veldig tung å våkne fra.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 personalet? hva slags fest var du på? Lenke til kommentar
Bruker-168731 Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) personalet? hva slags fest var du på? jeg bur på en omsorgsbolig. jeg har aspergers syndrom. jeg var på en vennefest. Endret 28. november 2011 av monjanse Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Folk sover godt på alkoholrus, sånn er det bare. Og å se dobbelt gjør jeg hver gang i fylla Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ikke ta det for god fisk det du tror du så. I skikkelig rus kan du innbille deg mye rart Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kanskje personalet tok seg til rette med deg også, du husker jo ingenting allikevel. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Folk sover godt på alkoholrus, sånn er det bare. Og å se dobbelt gjør jeg hver gang i fylla Sover skikkelig dårlig når jeg er full, våkner tidlig som bare det. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Alkohol ødelegger søvnmønsteret ditt så det er ikke så rart. Det er en myte at man sover bedre med alkohol innabords. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Folk sover godt på alkoholrus, sånn er det bare. Og å se dobbelt gjør jeg hver gang i fylla Sover skikkelig dårlig når jeg er full, våkner tidlig som bare det. Jeg våkner også 7-8 om mårran når jeg har vært ute. Men, jeg sovner som regel før hodet treffer puta. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg sovner fort, og sover tungt og lenge. Varierer nok fra pers til pers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå