espen666 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Bare lurer på om det er noen som har noen erfaring med Sony Vaio C series, har lyst på en bærbar med bra specs, baklyst tastatur, som ikke veier 3 tonn(3 kg kan man overleve) Som tåler å ligge i senga en time uten at man svir av seg brystet eller starter en brann. Har også vurdert Samsung Series 7, men liker muligheten til Full HD på Vaio. Setter pris på svar alternativt andre forslag! Takk på forhånd Espen Lenke til kommentar
edonis Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg har ingen erfaringer fra Vaio C-series, men har selv en Vaio SE. Da får du en pc som kun veier 2kg, bakbelyst tastatur, og 1080-skjerm som standard. En SE med tilsvarende spesifikasjoner som en C-serie vil kanskje koste litt mer, men det er ikke så store forskjeller. Til gjengjeld får man etter min mening en pc med bedre design, men det er jo en smakssak. SE er på 15.5 tommer, så hvis det er 14-tommeren av C-serien du er ute etter er kanskje ikke SEn så aktuell. Jeg skrev en liten minitest her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1393976 Til vanlig surfing, word, streaming/film blir ikke pc'en spesielt varm, men jeg driver ikke med spilling eller liknende, så kan ikke uttale meg om det. Men generelt anbefales det vel ikke å ha denne pc'en liggende rett på sengen mtp. på ventilasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå