Kristiandre Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Har likt ei jente i tre år, og slitt med å komme over henne i to. Vi går selvfølgelig i samme klasse. (Siste året ungdomskolen) Aldri vært så forelska i mitt liv, viste virkelig ikke hva jeg skulle gjøre når det var på det verste. Vi var kjempe gode venner i 8. og var sammen nesten hver dag, og jeg fikk selvfølgelig følelser for henne. Etter mye frem og tilbake kom vi fram til at vi bare skulle fortsette og være venner. Jeg var helt knust. Men på slutten nå så hadde jeg sånn halvveis begynt glemme henne, noe jeg så klart var glad for. Men, på lørdagen så ringte hun meg klokka 2 på natta, drita. Hun fortalte at hun hadde følelser for meg men var for feig for å prøve pga at hun ikke ville såre meg igjen. Jeg ble helt sjokka. Etter en lang samtale begynte hun selvfølgelig å grine, og dagen etter kjente jeg at jeg ikke var i nærheten av å være over henne. Har aldri vært så deppa før. Klarte ikke å gå på skolen idag, og vi har Norsk tentamen imorgen. Har prøvd å prate med henne i ettertid men det ser ut som at hun får helt panikk når jeg nevner det. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre :/ Noen tips? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ok dette er helt captain obvious men dere må da for pokker klare og bestemme dere. Prøv å være kjærester, hvis dere har så sterke følelser for hverandre så kan jeg ikke se noen annen utvei. Det er bedre og tørre og tape enn angre seg for alltid for at man ikke turte. 3 Lenke til kommentar
Kristiandre Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Prøvde å overtale henne til å prøve hele den natta, men hun sier hun ikke tørr, for redd for å bli så glad i meg at hun ikke klarer å gå i fra meg.. skjønner det virkelig ikke Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Klubb henne i hodet og dra henne etter håret hjem til hula di. Eller hvis du er fintfølende får du bare sjarmere sokka av henne. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kyss henne da! Virker ikke det så er det ikke noe hente. Eventuelt så får du bare gi faen og gå videre i livet. Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Prøvde å overtale henne til å prøve hele den natta, men hun sier hun ikke tørr, for redd for å bli så glad i meg at hun ikke klarer å gå i fra meg.. Gå fra deg? Hvorfor skal hun det? Poenget er jo at når man har følelser for hverandre så er man som regel sammen... Dette er sikkert nytt for henne. Spesielt siden dere begge er ganske unge. Jeg synes det høres ut som dere gjør dette mye mer dramatisk enn det egentlig behøver å være. Dere har begge innrømmet å ha følelser for hverandre. Da ser jeg ikke problemet i å prøve å være sammen med hverandre, hvis ikke hennes familie er muslimsk og din familie kristen eller noe Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Enig med han over her, er da ikke noe poeng i å starte et forhold om man er redd for å bli glad i noen. Og forresten, HUSK: Drunken words are sober thoughts! 1 Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) X Endret 7. desember 2012 av Mariannehegelind Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er alltid en viss risiko for at et forhold kan opphøre, men det må man bare tåle. Er man "ment" for hverandre så klarer man å løse disse problemene. Hvis ikke så går man videre. Og jeg sitere denne kjente og kjære setningen: Det er bedre å ha elsket og tapt, enn å aldri ha elsket i det hele tatt. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Huh. Skulle ønske jeg gikk for det i åttende, niende eller tiende klasse. Men igjen så ble det hele rimelig bra for meg til slutt. Det jeg prøver å si er at det spiller absolutt ingen rolle hva du gjør, så hvorfor ikke gå for det? Da kan det kanskje spille en rolle likevel. Jeg mener, fortell henne det. 1 Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dette virker som klassisk manipulering. Hun liker den selvbekreftelsen det gir henne å ha deg hengende i beina på henne, og når hun merket at hun mista makten over deg, så kjører hun et stunt med at hun kanskje har følelser for deg likevel. Jeg tror ikke engang det er noe bevisst over det, det er bare et innebygd kontrollbehov noen jenter har. Spesielt i den alderen der. Mine 50 cent er at det ALDRI vil bli noe forhold mellom dere. Deal with it, og kutt henne ut av livet ditt. 1 Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dette virker som klassisk manipulering. Hun liker den selvbekreftelsen det gir henne å ha deg hengende i beina på henne, og når hun merket at hun mista makten over deg, så kjører hun et stunt med at hun kanskje har følelser for deg likevel. Jeg tror ikke engang det er noe bevisst over det, det er bare et innebygd kontrollbehov noen jenter har. Spesielt i den alderen der. Mine 50 cent er at det ALDRI vil bli noe forhold mellom dere. Deal with it, og kutt henne ut av livet ditt. Enig med deg her. Det hun sier med at hun ikke vil være sammen med deg for å være redd for å såre deg, er bare fordi hun er for feig til å si det rett ut, eller tror at det blir bedre for deg sånn. Men du vet dette best selv. En fin regel er at om du må gjøre all jobb for å holde kontakt, så er ikke dama nok glad i deg.. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå