Gå til innhold

hater yummy musikk???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv synes jeg musikktråder er interessante, men moderatorer ser på de som telletråder. Tråder som "Den utrolig morsomme '5 tilfeldige mp3er fra playlist'-leken" og " Hvilke 10 cd'er setter du mest pris på?" synes jeg godt kunne forblitt åpne, det er gøy å se hva andre setter pris på av musikk.

Spesielt kunne vel 5 mp3'er-tråden åpnes, kan ikke helt skjønne hva som gjør den dårligere enn andre tråder i denne kategorien. Skal moderatorer stenge sånt så bør man vel slipe sablene ovenfor en del andre tråder også..? Kanskje vi burde hatt en kategori for film og musikk? Kanskje jeg burde finne meg et annet forum?

Lenke til kommentar
skjekk IP'adressa på denne herr moderator. Tror det er noen som har en dobbelprofil jeg :p

Og, nei, jeg tror ikke yummy har noe i mot musikk, men mot "telletråder".

dobbelprofil???? skjønner i hel. ikke åssen jeg sku' fått til det.......vet da fafo hva det er engang....virker ikke som dere liker "n00bs" her....men når det er et søppelforum ville jeg anbefalt å skru av tellerne her.....nånå....søppelforum kan jeg vel holde meg unna uansett....men en post må vel bli den første??.....uansett, så virker det som denne serveren har høy flammefaktor....

Lenke til kommentar
skjekk IP'adressa på denne herr moderator. Tror det er noen som har en dobbelprofil jeg :p

Og, nei, jeg tror ikke yummy har noe i mot musikk, men mot "telletråder".

dobbelprofil???? skjønner i hel. ikke åssen jeg sku' fått til det.......vet da fafo hva det er engang....virker ikke som dere liker "n00bs" her....men når det er et søppelforum ville jeg anbefalt å skru av tellerne her.....nånå....søppelforum kan jeg vel holde meg unna uansett....men en post må vel bli den første??.....uansett, så virker det som denne serveren har høy flammefaktor....

OIOI hele 38 punktum. Hva er vitsen med så mange? :shrug:

Lenke til kommentar
virker ikke som dere liker "n00bs" her

Joda, men n00bs må også følge retningslinjene:

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone.

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse.

Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står i retningslinjene, forutsatt at tilfellet er grovt og minst to moderatorer er enige. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne.

Dette er et utdrag av de tingene du må forholde deg til. Legg spesielt merke til punktet som starter med "respekter dine moderatorer". På grunnlag av det punktet får du 14 dagers utestengning. Og det er billig - egentlig skulle du hatt permban...

"Behave, and there won't be a problem"...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...