Hyuki Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Budsjett: 700 eller mindre Størelse: Heldekkende, helst. Type: Usikker, men sånn man har over ørene, ikke propper. Bruksområde: Aller mest musikk, men brukes også til film. Tillegsinfo: Til metal, rock og techno. Trenger også utskiftbar ledning. xD Hvilket lydbilde liker/ønsker du? Ønsker ekstra god bass. :3 Evt kilde: PC og iPod. c: Takker for alle framtidige svar. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Uansett hvor mye du ønsker det, får du nok aldri god bass i et headset dyp lyd er noe annet Det som begrenser veldig her er at du vil ha utskiftbar ledning. Hvorfor trenger du det? Jeg har aldri sett at et headset selges med utskiftbar ledning Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Uansett hvor mye du ønsker det, får du nok aldri god bass i et headset dyp lyd er noe annet Det som begrenser veldig her er at du vil ha utskiftbar ledning. Hvorfor trenger du det? Jeg har aldri sett at et headset selges med utskiftbar ledning 1. Angående bass: Her er jeg sterkt uenig med deg. Et eksempel på en hodetelefon med så vel kvantitativt og kvalitativt god bass er etter min mening Denon AH-D5000/-D7000. Det er en voldsomt bastant påstand/mening du ytrer her. 2. Angående utskiftbar/avtakbar ledning: Det fins faktisk. F.eks. har toppmodellene til Sennheiser (HD650, HD800) og AKG (Q701, K702), så vel som noen (minst en) modeller av Dr. Dre dette. Det kan jo være multiple årsaker til å ønske seg avtakbar ledning, f.eks. å oppgradere til bedre eller hvis den blir "utslitt"/ødelagt. Og så endelig til trådstarter: kan Sony MDR-XB700 være noe for deg? Denne hodetelefonen har visstnok ekstremt bassdominert lydbilde (kvantiativt) og er i ditt prissegment. Den har imidlertid ikke utskiftbar ledning så vidt jeg kan se (, men det er mulig jeg tar feil). Endret 29. november 2011 av The Silencer Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Fikk snakket med mamma og hun sa jeg kunne få litt dyrere, så skulle kanskje få Monster Beats by Dr. Dre Solo, den hadde utskiftbar ledning og god bass. 1 Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Ok. Bump. Likte ikke Beats så godt etter å ha prøvd dem hos en venn, tenkte å kjøpe V-Moda Crossface LP, de var billige, stillige og hadde mye gode kommentarer, men... det var ikke mulig å sende det til Norge med mindre jeg betalte EKSTREMT mye i frakt. Har dere noen andre headset forslag, helst med en link... Det må ha god bass, bra lyd for metal/rock, utskiftbare ledning og ett litt kult design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå