to88he Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Hadde forsåvidt en 70-200 F4 også, men den solgte jeg da den ble for lite brukt. FY! EDIT: Jeg er litt enig med deg. Mitt eksemplar blir heller ikke brukt mye, men det er et objektiv man bare må ha. Endret 30. november 2011 av to88he Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Den første der blir nok litt i dyreste laget, men det virker jo som et svært bra objektiv som det er verdt å betale litt ekstra for. Det andre har jeg vel egentlig avskrevet allerede. Kanskje det finnes en brukbar mellomting mellom disse to? Takk for tips ihvertfall Sigma 17-70 skal også levere gode bilderesultater, men da får du litt mindre brennvidde spekter. Lenke til kommentar
Poppmunn Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Den der virker absolutt brukbar, men jeg har også lurt litt på Sigmas 18-125, som utifra tester jeg har lest virker som er bedre enn Canons 18-135, og det til en lavere pris. Noen som har innvendinger mot å kjøpe dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå