Electric Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 1. Jeg er HELT blank på vann avkjøling osv 2. JEG har ikke peiling på Vannavkjøling 3.Jeg har tenkt å kjøpe dette. hva mangler jeg da? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...08500A&toc=5415 4. Hvor stor psu trenger jeg da? evt. anbefalinger? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Trenger ikke ny PSU med annet du skal klokke mer og har en dårlig strømforsyning fra før. Kjøper du det settet så er jeg ganske sikker på at du ikke mangler noe. Husk at settet er bare til kjøling av prosessor. Skal du vannkjøle skjermkort eller northbridge også, så må blokker kjøpes i tillegg. Lenke til kommentar
Electric Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Så det følget med kabler osv? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 jada, det er jo et komplett sett Du kan jo vurdere waterchill til 1560kr på www.3dfxcool.no også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå