Tokke Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Anaerob Bildet er fjernet. Beskrivelse: Wiki: Anaerob kommer af græsk an = "ikke" + aër = "luft". Ordet betyder: "ikke iltkrævende", og det bruges i biologien om nedbrydningsprocesser, der kan foregå uden adgang til ilt. Det bruges også om de organismer, som kan leve i miljøer, hvor der mangler ilt.... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Bilde/tekst.6 Komp.4 Farger.4 Kreativitet.5 Lys.4 Behandling.? Tone.4 Teknisk.5 Totalintrykk.4,5 Tanker om bilde,et meget godt eksempel på hvordan en historie hever et bilde. 1 Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Spennende bilde syntes kanskje det ble litt tungt ned i venstre hjørne. denne ene ballen tok mye fokus. ville klippet like under den nederste navlestreng om jeg kan kalle. fikk litt ailiens assosiasjoner til disse. 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Slike baller har jeg rett uten for vinduet Steen, det er ofte vansklig å fotografere disse og lage gode utsnitt. Jeg syntes du har lykkes godt, både med diagonalene, og at du velger å ha det luftig på høyre side. Teknisk er det aldri noe å sette fingeren på hos deg. Ha en fin kveld. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Grei dok men noget hårdt beskåret kanskje! 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg