Fredrik7le86 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 har lastet ned ny nvidia programvare og jeg skal aktivere ambient occlusion tiløl mw3 og skyrim. men vad heter denne instillingen på norsk?? Lenke til kommentar
Kjetilbruno Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 har lastet ned ny nvidia programvare og jeg skal aktivere ambient occlusion tiløl mw3 og skyrim. men vad heter denne instillingen på norsk?? Kan du ikke bare installere engelsk versjon eller velge engelsk språk under installasjonen? Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ifølge Google Translator: omgivende okklusjon Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg får ikke aktivert den... Legge opp exe-filen i nVidia-rælet, men Ambient Oclusion er fremdeles grået ut... Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 omgivelsebetinget lys er svaret! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå