Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke og la ex'en være ifred

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å finne en hobby du kan drive med, være med venner og gjør ditt beste for å la vær å snakke med ho.

HAN faktisk! Og er med venner hele tiden :S Mest på kvelden det skjer

Majoriteten av forumet er menn, så den feilen der kommer du nok til å finne fram på flere måter med mindre du presiserer det :p

Anyhow.

Forget about it, blir bare værre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tanken om at eksen din er med noen andre skremmer deg sikkert, og du lever i sjalusi fordi du tror akkurat det.

Det er en grunn til at det ble slutt er det ikke?

Tenk på de grunnene så blir du rasende. Forbanna.

Tenk på hvor stygg h*n er. Hvor mye du hatet h*n.

Blir du ikke sint nå? Så bra.

Det er en årsak til at det ble slutt, og da kan du glemme å ville ha/få h*n tilbake.

Lenke til kommentar

Et tips jeg har, som jeg har fulgt og som har fungert utmerket er: Det ble slutt av en grunn. Selv om det var din eller hans grunn så er det en grunn. Det kommer _ALDRI_ til å bli glemt at det ble slutt mellom dere. Derfor er det aldri, og jeg mener ALDRI, noe poeng å prøve å få eksen sin tilbake. Hvis det ikke fungerte første gangen kommer det mest sannsynlig ikke til å fungere neste gang heller.

Det finnes en person der ute som kommer til å gjøre deg glad, du får bare bruke litt tid på å finne han. Jeg vet ikke hvor gammel du er men så lenge du ikke er 70 år og mannen din har skilt seg fra deg så ikke stress. Møt litt fler gutter, stopp en kjekk fyr på gata og si hei. Gjør alt du kan for å distrahere deg.

Et annet tips kan være å lese litt om NLP da dette kan få deg til å få mer kontroll over deg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...