KometHimmel Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Klarer ikke og slutte og sende text til ex'en? Hvorfor og hva burde jeg gjøre for og slutte? Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Prøv å finne en hobby du kan drive med, være med venner og gjør ditt beste for å la vær å snakke med ho. Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Prøv å finne en hobby du kan drive med, være med venner og gjør ditt beste for å la vær å snakke med ho. HAN faktisk! Og er med venner hele tiden :S Mest på kvelden det skjer Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Livet er hardt gitt! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Prøv å finne en hobby du kan drive med, være med venner og gjør ditt beste for å la vær å snakke med ho. HAN faktisk! Og er med venner hele tiden :S Mest på kvelden det skjer Hva om du legger vekk mobilen og sletter han som venn på facebook. 4 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Klarer ikke og slutte og sende text til ex'en? Hvorfor og hva burde jeg gjøre for og slutte? Finn deg en ny Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Slett nummeret, da er problemet faktisk løst. Hjalp meg en gang i tiden, det og å slette personen på Facebook slik at jeg slapp å bli konstant minnet på hun. 3 Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 He gjort de :S 2 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Når meldingen er skrevet, sletter du den 3 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 I slike situasjoner suger det mildt sagt å ha god hukommelse... 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 He gjort de :S Hvordan klarer du da å sende melding? Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 He gjort de :S Hvordan klarer du da å sende melding? xD Hørt om telefon Kansje? I slike situasjoner suger det mildt sagt å ha god hukommelse... xD JAUDA Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jesus. H v o r d a n klarer du å sende melding dersom du har slettet nummeret fra mobilen din? Går du rundt og hugser telefonnummeret? Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Jeg har lagret eksen min under "skitne horen" som en påminnelse om hva hun er. Nå neste måned feirer jeg to måneders dag uten å ha sendt hun en sms. Det ble slutt våren 2010. Hun måtte sende meg en gratulerer med dagen meldingen på bursdagen. Stygt gjort. Jeg sliter nok som det er med å holde alt dette hatet under kontroll. Poenget mitt. Joda, du er ikke den eneste. Merker jeg blir litt hett av å rote rundt i hodet etter minner som er relatert til hun. Alt jeg ser for meg er at hun knuller et mennesket hun ikke burde gjøre. Dritt kjerringen. Ja, god kveld. Endret 28. november 2011 av medisinOmsider 1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jesus. H v o r d a n klarer du å sende melding dersom du har slettet nummeret fra mobilen din? Går du rundt og hugser telefonnummeret? Ho mener kanskje facebook Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Vi har da kommet med forslag om å slette han på Facebook, og jeg tviler egentlig på at det var det hun mente. 1 Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Sletta han fra Facebook for leeenge siden :] ! Men nommeret hans er like enkelt som og huske 1,2,3 ! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Men da får du bare gjøre det beste du kan for å la vær å sende meldinger. Du sier at du sender meldingene på kvelden, da får du prøve å finne en hobby du kan gjøre på kveldene. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Eller bare skaffe litt viljestyrke. 6 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kanskje du er litt sjalu eller noe slikt, eller bare har skadefryd. Har en eks som rett før helgen begynte med å skulle ta meg tilbake, sa hun var glad i meg og savnet meg osv. Møtte henne i helgen, hun var helt "ute" av det, ikke interessert i det hele tatt. I dag møtte jeg henne sammen med en date. Jeg vet ikke helt hvordan denne historien relaterer til deg, trådstarter. Slik jeg ser det har jenter en ondskapsfull tendens til å holde guttene "på gresset". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå