Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke og la ex'en være ifred

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lagret eksen min under "skitne horen" som en påminnelse om hva hun er. Nå neste måned feirer jeg to måneders dag uten å ha sendt hun en sms. Det ble slutt våren 2010. Hun måtte sende meg en gratulerer med dagen meldingen på bursdagen. Stygt gjort. Jeg sliter nok som det er med å holde alt dette hatet under kontroll. Poenget mitt. Joda, du er ikke den eneste. Merker jeg blir litt hett av å rote rundt i hodet etter minner som er relatert til hun. Alt jeg ser for meg er at hun knuller et mennesket hun ikke burde gjøre. Dritt kjerringen. Ja, god kveld.

Endret av medisinOmsider
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje du er litt sjalu eller noe slikt, eller bare har skadefryd. Har en eks som rett før helgen begynte med å skulle ta meg tilbake, sa hun var glad i meg og savnet meg osv. Møtte henne i helgen, hun var helt "ute" av det, ikke interessert i det hele tatt. I dag møtte jeg henne sammen med en date. Jeg vet ikke helt hvordan denne historien relaterer til deg, trådstarter. Slik jeg ser det har jenter en ondskapsfull tendens til å holde guttene "på gresset".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...