vill panda Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Filmer som jeg synes er spesielle og veldig bra er: McLeod's Daughters , water horses, I ly for regnet( tidligere sendt på tv kanalen Fem) Alle disse er produsert i Australia, noen som vet om de kommer igjen? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 McLeod's Daughters er vel en Hallmark produksjon mener jeg. Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 McLeod's Daughters er vel en Hallmark produksjon mener jeg. Det var Hallmark kanalen som sendte McLeod's Daughters, serien ble avsluttet rett før Viasat bestemte seg for å si opp sende rettighetene som Hallmark hadde med Viasat.Hallmark trakk seg vist fra hele norden i tillegg. Men selve filmen McLeod's Daughters var en Australsk produksjon. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ah, ja jeg så det nå. Hallmark står bak så mange produksjoner så jeg antok, feilaktig skal dog sies at det var en Hallmark produksjon. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Play.com har jo dvdene hvis du vil spa ut en masse penger på og ha de. McLeod's Daughters DVD Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Kunne tenke meg å være filmregisør for nye filmer som kanskje ligner på McLeod's Daughters , i ly av regnet osv. Bare at det bør bli mye mere spennende selvfølgelig.Grunnen er at disse filmene må være tekstet på Norsk, eller bruke skuespillere som prater norsk. Har faktisk litt erfaring som filmregissør fra før. Endret 29. november 2011 av Beena Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kunne tenke meg å være filmregisør for nye filmer som kanskje ligner på McLeod's Daughters , i ly av regnet osv. Bare at det bør bli mye mere spennende selvfølgelig. Der hoppa vi et lysår eller noe, fra og ville se reprisen til å ville lage de nye selv. :!: Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Kunne tenke meg å være filmregisør for nye filmer som kanskje ligner på McLeod's Daughters , i ly av regnet osv. Bare at det bør bli mye mere spennende selvfølgelig. Der hoppa vi et lysår eller noe, fra og ville se reprisen til å ville lage de nye selv. :!: Kjøper man film fra England så er den ikke tekstet på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå