Bordplate Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 og, har du tenkt på at du putter mat i fryseren for at den skal holde seg? du sender den FREM i tid Likevel fortsetter klokker i en kald bil å tikke like fort. Hahahahahah! Slutt gutta, han bare troller dere! Faen "dronjom", du tok meg nesten! Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 du vet, det er ganske mye varme vs kulde rundt på jorden, det er en BALLANSE på et vis, og ozonlaget er iskaldt, mens jordens indre er varm innerst og kjørligere utover, mens solen fra utsiden er varm igjen. jeg kom på teorien i går som sagt så jeg har ikke testet ut så mye enda, men har rukket å tenke mye på det allerede, og mye gamle tanker å koble det med Jeg snakker KUN om jordens oveflate og hvis tiden var avhengig av temperatur ville ikke "BALLANSE" hatt noe å si kun temperatur. På jordens overflate er temperaturen alt fra flere titalls minusgrader til flere titalls plussgrader. Å tenke mer på denne teorien blir å kaste bort tiden. En vitenskapsmann prøver å finne noe som motbeviser teoriene sine. Du derimot leter etter bortforklaringer for at du VIL at teorien din skal stemme. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 dust, må du ha det inn med tskje? --> RASKERE frem i tid! tenk på melken for eksempel, hvor god holdbarhet har den i romtemperatur vs kjøleskap?? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) du vet, det er ganske mye varme vs kulde rundt på jorden, det er en BALLANSE på et vis, og ozonlaget er iskaldt, mens jordens indre er varm innerst og kjørligere utover, mens solen fra utsiden er varm igjen. jeg kom på teorien i går som sagt så jeg har ikke testet ut så mye enda, men har rukket å tenke mye på det allerede, og mye gamle tanker å koble det med Jeg snakker KUN om jordens oveflate og hvis tiden var avhengig av temperatur ville ikke "BALLANSE" hatt noe å si kun temperatur. På jordens overflate er temperaturen alt fra flere titalls minusgrader til flere titalls plussgrader. Å tenke mer på denne teorien blir å kaste bort tiden. En vitenskapsmann prøver å finne noe som motbeviser teoriene sine. Du derimot leter etter bortforklaringer for at du VIL at teorien din skal stemme. da er det GRUNNER til disse temperaturforskjellene, for eksempel at solen har mer innspill, eller månen for den slags skyld. jeg leter etter alt, slutt å døm meg pleier du å gå INNI lavva?? jeg snakker om den som opplever varmen, og det gjør ikke du om du hører om det på tv Endret 28. november 2011 av dronjom Lenke til kommentar
fenele Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Prøv å legg et atomur i frysern da. Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 da er det GRUNNER til disse temperaturforskjellene, for eksempel at solen har mer innspill, eller månen for den slags skyld. jeg leter etter alt, slutt å døm meg Selvagt er det grunner til temperaturforskjellene. Etter din teori er ikke grunnen til temperaturen noe å si, kun temperaturen selv. Etter din teori går tiden i en viss fart ved en viss temperatur uansett grunn til temperaturen. Eller skal du begynne å blande inn grunn til temperatur også nå... Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 jeg snakker ikke om tidsmaskin her , jeg snakker om opplevelse av tid for den som opplever varmen, jeg tror vi har en sen og avslappet tid på jorda, men SORTE HULL opplever enda senere tid, kanskje det er bebodd? kanskje jorda oppfattes som et sort hull fra utsiden? kall meg gjerne crazy som vanlig , men jeg liker å tenke litt bredt og åpent:) Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) jeg snakker ikke om tidsmaskin her , jeg snakker om opplevelse av tid for den som opplever varmen, jeg tror vi har en sen og avslappet tid på jorda, men SORTE HULL opplever enda senere tid, kanskje det er bebodd? kanskje jorda oppfattes som et sort hull fra utsiden? kall meg gjerne crazy som vanlig , men jeg liker å tenke litt bredt og åpent:) dvs at å skru på en kran, varmt vs kaldt, blir som å skru på en tidsmaskin?! Edit: Tror jeg stopper her, har annet å bruke tiden på. Du postet forresten i feil kategori!! Endret 28. november 2011 av Nasciboy Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 da er det GRUNNER til disse temperaturforskjellene, for eksempel at solen har mer innspill, eller månen for den slags skyld. jeg leter etter alt, slutt å døm meg Selvagt er det grunner til temperaturforskjellene. Etter din teori er ikke grunnen til temperaturen noe å si, kun temperaturen selv. Etter din teori går tiden i en viss fart ved en viss temperatur uansett grunn til temperaturen. Eller skal du begynne å blande inn grunn til temperatur også nå... jeg blåser i hva dere sier jeg da jeg liker teorien min ) kanskje den funker i dag skulle jeg kikke på klokken fordi jeg trodde det var morgen, og så var klokka bare HALV 2 PÅ NATTEN! jeg gjorde enkle meditasjons øvelser på kvelden før for å bli varmere 1 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 jeg snakker ikke om tidsmaskin her , jeg snakker om opplevelse av tid for den som opplever varmen, jeg tror vi har en sen og avslappet tid på jorda, men SORTE HULL opplever enda senere tid, kanskje det er bebodd? kanskje jorda oppfattes som et sort hull fra utsiden? kall meg gjerne crazy som vanlig , men jeg liker å tenke litt bredt og åpent:) dvs at å skru på en kran, varmt vs kaldt, blir som å skru på en tidsmaskin?! Edit: Tror jeg stopper her, har annet å bruke tiden på. Du postet forresten i feil kategori!! hehe, dere får stenge den da vettu hvis dere ikke er nyskjerrige nok vettu bare at hvis man klarer å nesten stoppe tiden kan man løfte seg opp med så lite som en lekepropell fordi tyngdekraften ikke slår inn = romskip i verdensrommet, liv i andre galakser, lage stjernetåker, all is up to you hørt om forelskede som sier de følte som om de fløy? kjærlighet = varm på hjertet tid = FØLELSER Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Vet du forresten at ballene dine har en høyere temperatur enn resten av kroppen din. Takk gud for at teorien din ikke er sann for da hadde de forsvunnet ut i en annen tid Edit: Hva med de som HATER varme og ELSKER kulde og snø? Endret 28. november 2011 av Nasciboy Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Vet du forresten at ballene dine har en høyere temperatur enn resten av kroppen din. Takk gud for at teorien din ikke er sann for da hadde de forsvunnet ut i en annen tid Edit: Hva med de som HATER varme og ELSKER kulde og snø? Lavere. Ballene altså, 36 grader. Han troller dere foresten bare. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Vet du forresten at ballene dine har en høyere temperatur enn resten av kroppen din. Takk gud for at teorien din ikke er sann for da hadde de forsvunnet ut i en annen tid Edit: Hva med de som HATER varme og ELSKER kulde og snø? det har jeg ikke tenkt på men det forsterker den faktisk, det blir jo derfor man trekkes mot å ha sex da, fordi da bremser man tiden. snøelskere? De går med LUE!!!! og drikker KAKAO!!!! Vet du forresten at ballene dine har en høyere temperatur enn resten av kroppen din. Takk gud for at teorien din ikke er sann for da hadde de forsvunnet ut i en annen tid Edit: Hva med de som HATER varme og ELSKER kulde og snø? Lavere. Ballene altså, 36 grader. Han troller dere foresten bare. hehe tro hva dere vil sa jeg hvis ingen tror meg er jo det egentlig bedre for min del skulle man tro Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 jeg troller ikke, men tro hva ni selv wishes da sier jeg--> moderator: steng og slett tråden! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Tid er en menneskeoppfunnet enhet (...) Lengde er også en menneskeoppfunnet enhet ... Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 slike tråder får meg til å ville grine, utgangspunktet er latterlig, han har jo ingen ordentlige argumenter, så man kan jo ikke bekjempe det heller? Dette er en opplagt TROLL. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 hehe, jeg klarer meg utmerket godt å forske på det på egenhånd, jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg har sippet på kakao og varmt vann og liggi mye under teppet og dyna i store deler av dagen i dag og dagen føles 10 ganger lenger enn vanlig, og hvis jeg greier å slakke ned tiden har jeg jo all verdens mer tid enn dere å forske på det på og vurdere og filosofere, så... her skjer ting fort ) dere får stå å le et øyeblikk imens hvis dere vil bruke tiden til det men fortsatt så vet jeg jo ikke sikkert, men så langt føles det som jeg har bedre tid og er mer i bevegelse i forhold til andre rundt. who knows how it goes ) spm: hvis dere en dag sitter på en strand og fikk plutselig servert evig tid inntil dere ville starte tiden igjen, hva ville dere brukt den til????????????? Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) hehe, jeg klarer meg utmerket godt å forske på det på egenhånd, jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg har sippet på kakao og varmt vann og liggi mye under teppet og dyna i store deler av dagen i dag og dagen føles 10 ganger lenger enn vanlig, og hvis jeg greier å slakke ned tiden har jeg jo all verdens mer tid enn dere å forske på det på og vurdere og filosofere, så... her skjer ting fort ) dere får stå å le et øyeblikk imens hvis dere vil bruke tiden til det men fortsatt så vet jeg jo ikke sikkert, men så langt føles det som jeg har bedre tid og er mer i bevegelse i forhold til andre rundt. who knows how it goes ) spm: hvis dere en dag sitter på en strand og fikk plutselig servert evig tid inntil dere ville starte tiden igjen, hva ville dere brukt den til????????????? Med din argumentasjon kan jeg jo likegreit påstå at natten kun er 2minutter da jeg legger meg for så å våkne, senere i det som føltes 2 minutter. Du må skille det <<du opplever>> med <<realiteten>>, mangel på denne evnen har ført mang en kar til galehjemmet... F.eks om du merker en viss connection mellom deg og en jente betyr IKKE at det er noe der, hun kan for alt du vet hate deg intenst. edit: vil og si at de 2 mest almenne definisjonene av tid er: tiden klokka viser (enkelt og greit... da det kun er en måleenhet, dette vil i så fall IKKE passe inn i din teori) og #2 er: "the sequense upon which events occur" som ikke slår imot din teori direkte, men heller slår imot hvordan du bygger din teori... Da den ikke baserer seg på et egosentrisk verdensbilde (slikt som teorien din) Endret 28. november 2011 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) hehe, jeg klarer meg utmerket godt å forske på det på egenhånd I denne tråden har du vel bevist det motsatte. Du forsker like mye som jeg var med i en krig når jeg var liten å løp rundt med plastgeværet mitt og ropte pang pang. Endret 28. november 2011 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg