Gå til innhold

Tastatur Spørsmål Logitech ?

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er jeg har i dag kjøpt meg et nytt tastatur (etter det gamle tok kvelde på lørdag etter noe drik mixing) det nye tastaturet er et logitech optical cordless og fungerer fint men det har jo pokker meg en ps2 port jo ... jeg har et at7 mainboard (abit) og det har bare masse usb porter og ikke ps2 i det heletatt dette gjør at jeg ikke får brukt musen dette er jo litt dumt finnes det samme type med usb porter i stedefor en usb og en ps2 :shrug: har sjekka litt på diverse sider på hva de kan ha og ja jeg SKAL ha logitech men jeg tror de kommer slik alle sammen dvs med en usb og en ps2 .. dumt dette må jeg bare sende tilbake .. ? eller finnes det et mulighet til meg ?

håkon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fulgte det ikke med en ps2->usb overgang? Det fikk hvertfall jeg med..

Har jeg aldri fått med. Vi snakker om ledningen ikkesant? USB kontakt på ledningen, så følger det med en liten sak som du setter på som gjør at den får PS/2 kontakt. Denne setter du i maskinen. Har ikke engang sett kabel m. PS/2 ---> USB. Hvor fikk du den fra? Spesifikt m. butikk/varenavn/varenummer.

Lenke til kommentar
Fulgte det ikke med en ps2->usb overgang? Det fikk hvertfall jeg med..

Jeg har et slikt sett og jeg fikk USB:PS2 konverterer med og ikke omvendt... :o

Så fint for deg da, men spørsmålet var _hvor_ kjøpte du det og _hvilket_ merke/modell er det? Er det så vanskelig å fortelle da? :grumpy:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...