mariakvittem Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hund i vannet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Lidt mere af den søde hund. Fint udtryk hos hunden. Stadigvæk højlys/udbrændthed på hundens hoved. Lidt tæt beskåret forneden. Ville klone den mørke genstand i højre side væk. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg liker kompen og utrykket/stemningen i bilde. Fine farger også. Mangler noe på skarphet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fin hund dette! Fremdeles litt for utbrent på det hvite! 3'er! Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kjempefin hund, hølysene som alle nevner her synes jeg er helt bagatellmessige, der du virkelig sliter er jo i de mørke områdene på hunden. Der mangler det detaljer. Det finnes ikke noe kamera som klarer dette spennet. Den eneste oppskriften er å ta bilde i raw format. Da vil du som regel få nok justeringsmonn slik at du kan få fram(male fram) flere detaljer i den sorte pelsen og evt. dempe lyset i de lyse områdene. Har en kullsort Flat selv, så dette vet jeg alt om. Bildet i seg selv synes jeg var kjempefint komponert og skarpt med den fine hunden som hovedmotiv. mvh Ferdinan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg