Gå til innhold

[Løst] Elfa brevsending


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har samlet opp komponenter jeg har lyst på hos Elfa nå, og valgte leveringstype "Posten brevsending". Her kommer da feilmeldingen "Leveringstype "Brev" har en max vekt på 1 KG, og innholdet kan ha en verdi på max 500 NOK"

 

Tenkte da at jeg hadde litt for mye komponenter og regnet ut vekt og alt sammen. Alt er innenfor kravet. Prøvde å fjerne komponenter og legge de til igjen, men den samme feilmeldingen kommer hver gang.

 

Etter litt googling fant jeg mange som mente att Elfa ikke lenger sender som brev. Lurer da på om denne feilmeldingen enten er en feil i systemet eller att de egentlig bare nekter meg å sende som brev?

 

Rare er at jeg senest i går så en pakke på skolen fra Elfa med komponenter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nye er langt bedre enn den gamle ja :)

 

Men husk at innpakning også tar plass/veier noe. Det kommer jo helt ann på hva du har bestilt, men som regel kommer hver enkelt komponent i sin egen plastpose, eller pappeske dersom det er en komponent eller lignende. Dette er med i beregningen på brevsending.

 

I tillegg må du huske at prisene som er oppgitt er som standard oppgitt eks mva. Så varenes verdi må være mindre enn 375 kr for å komme under 500 kr grensen(500 - 125(mva)).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...