Gå til innhold

Jeg strøk på oppkjøringa, IGJEN!

€uropa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holdt på å stryke da jeg kjørte opp på 90-tallet fordi det gikk litt lang tid å kjøre forbi en traktor. Men jeg vrengte til slutt forbi med kjøreskolens Audi A3 150 hk...

Husk å møte opp velkledd og høflig og spill således på alle de ubevisste mekanismen du kan. Og hold fokus på rett bruk av speil og la blikket vandre. Kjør jevnt.

Kanskje lykkes du tilslutt.

Lenke til kommentar

Mange har tipset meg om å snakke med sensoren. Det prøvde jeg også flere ganger, men hun drepte alle forsøkene ganske effektivt. Jeg prøvde å kommentere været og noen ting vi så og spurte litt om hvordan det var å være sensor, men hun svarte for det mest kort. "Ja" og "mhm" sa hun mye. Da er det ikke lett å føre en samtale.

Jeg fant forøvrig en interessant artikkel:

http://samferdsel.toi.no/article18739-335.html

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det. Jeg forklarte at jeg ikke hadde vært der før. Jeg har bodd i byen i nabokommunen i 2 år. Før det, bodde jeg i nabofylket. Stedet der trafikkstasjonen er, har ikke bystatus en gang og er ikke kjent for noe som helst. Det er bare et sted for varehus, de som bor der og spesielt interesserte.

Selvfølgelig er det forskjell på sensorer. Problemet er ikke at det er for vanskelig å stå, men at det er så jævla dyrt å stryke. Det er direkte usosialt.

Jeg har intrykk av at det er stor forskjell her. De to sensorene jeg har hatt, er kjent for å stryke folk. Samtidig er det en annen sensor som aldri har strøket noen så vidt jeg har hørt. En i klassen kvelte motoren midt i et kryss i byen jeg bor i. Jeg vet ikke om det alene er strykgrunnlag, men med de holdningene han har i trafikken, skulle man ikke tro at det var den eneste feilen hans. Ei jente i klassen min plasserte seg feil og glemte å se seg for i ei rundkjøring. Sensoren måtte ta tak i rattet for at de ikke skulle kollidere, men hun fikk lappen.

Jeg er helt enig i at oppkjøringen er usosial. Jeg betalte 4000 kroner begge gangene og jeg har enda en oppkjøring i vente. Jeg har aldri kastet bort så mye penger på noe før. Jeg er ikke avhengig av lappen, men mange her i distriktet må ha bil for å komme seg noe sted i helgene eller etter klokka 15.45 på hverdagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...