Skurupu Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) De fleste raidere startet jo å spille for 7 år siden. Gjennomsnittsalderen i min guild er rundt 27-28 år. Det stemte i den forrige guilden min også, så jeg trur det er ganske vanlig. En av backup raiderene våre er en pensjonist som har veldig mye fritid. En av de mest aktive i guilden. Endret 5. desember 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Dette er jo heller ikke det første SW-MMOet som har kommet ut. Det forrige klarte seg ikke så bra, og serverene til det spillet legges ned for godt 15. Desember i år. Jeg tviler ikke på at det nye blir en større suksess enn det gamle, men det kommer ikke til å nå WoW til strømpekanten engang. Men som jeg har sagt før, det trenger det ikke heller. SW:ToR blir en kjempesuksess hvis de klarer å holde på 10% av tallet til WoW. Det første SW-MMOet gjorde det ganske greit inntil spillet ble regelrett voldtatt av Sony Online Entertainment, og de aller fleste som hadde gått gjennom ild for å oppnå Jedi-status måtte måpende bevitne at nye spillere kunne være Jedi helt fra starten av. Da ble det masseflukt og siden nedleggelse av Star Wars-MMOet. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Syns ikke det så så gøy ut når jeg så video av det Lenke til kommentar
AlexanderNRK Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei, er det noen her som skal sette WoW på pause for å hoppe over på SWTOR? Trenger en case til en artikkel jeg skriver. Ta kontakt om du er interessert pew pew Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 MW3 som er en mnd gammel? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå