Gå til innhold

Hvordan går det med WoW etter SW:ToR?


Anbefalte innlegg

De fleste raidere startet jo å spille for 7 år siden. Gjennomsnittsalderen i min guild er rundt 27-28 år. Det stemte i den forrige guilden min også, så jeg trur det er ganske vanlig.

 

En av backup raiderene våre er en pensjonist som har veldig mye fritid. En av de mest aktive i guilden.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo heller ikke det første SW-MMOet som har kommet ut. Det forrige klarte seg ikke så bra, og serverene til det spillet legges ned for godt 15. Desember i år. Jeg tviler ikke på at det nye blir en større suksess enn det gamle, men det kommer ikke til å nå WoW til strømpekanten engang. Men som jeg har sagt før, det trenger det ikke heller. SW:ToR blir en kjempesuksess hvis de klarer å holde på 10% av tallet til WoW.

 

Det første SW-MMOet gjorde det ganske greit inntil spillet ble regelrett voldtatt av Sony Online Entertainment, og de aller fleste som hadde gått gjennom ild for å oppnå Jedi-status måtte måpende bevitne at nye spillere kunne være Jedi helt fra starten av. Da ble det masseflukt og siden nedleggelse av Star Wars-MMOet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...