Gå til innhold

Bygge ny PC etter nyttår.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå rett etter nyttår så har eg planer om å kjøpe meg ein ny pc som skal kunne takkle desse nye spillene som BF3, MW3 & fremmtidige wow spill osv + kunne recorde / frapse med høy kvalitet.

Noen som kunne sotte sammen noe som skulle klare dette til så liten pris som muli?

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Nå rett etter nyttår så har eg planer om å kjøpe meg ein ny pc som skal kunne takkle desse nye spillene som BF3, MW3 & fremmtidige wow spill osv + kunne recorde / frapse med høy kvalitet.

Noen som kunne sotte sammen noe som skulle klare dette til så liten pris som muli?

Takker!

Vent til nyttår.

Lenke til kommentar

Heisann!

Takker!

Vent til nyttår.

Liker å ha planer klare eg.

Lenke til kommentar

Liker å ha planer klare eg.

AMD lanserer nye kort i desember som skal passe bra til dette budsjettet, harddiskpriser ved nyttår er vanskelig å forutsi, det kan komme mange juletiblud.

Jeg ser ikke poenget med et ferdig oppsett nå når du ikke skal kjøpe før nyttår og markedet vil være ganske annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...