Gå til innhold

Hvilke drivere bør jeg bruke til Asus A7N8X Deluxe?

Villmink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tenker jeg quoter asus jeg:
NForce2 all in one version 1.16 driver for Win2K. Due to different naming rules, this 1.16 driver, though named 1.16, is still newer than the one on NVIDIA website.

Kankskje du burde sjekke daten på det utsagnet, for 2.45 er de nyeste driverne. asus er (som vanlig?) med oppdateringer der gitt.

Lenke til kommentar
tenker jeg quoter asus jeg:
NForce2 all in one version 1.16 driver for Win2K. Due to different naming rules, this 1.16 driver, though named 1.16, is still newer than the one on NVIDIA website.

Kankskje du burde sjekke daten på det utsagnet, for 2.45 er de nyeste driverne. asus er (som vanlig?) med oppdateringer der gitt.

...*laster ned driverene fra nVidia*...

Lenke til kommentar

MANGE har hatt problemer med Nvidias drivere, dette skriver derfor også ASUS på sin hjemmeside at deres HK fungerer best med deres egne drivere, jeg prøvde Nvidias og hele kontrollpanelet til lyddelen fu.ka seg helt opp, har hørt flere si dette, jeg ville ventet til ASUS kommer med SIN versjon av disse driverne.

Lenke til kommentar
MANGE har hatt problemer med Nvidias drivere, dette skriver derfor også ASUS på sin hjemmeside at deres HK fungerer best med deres egne drivere, jeg prøvde Nvidias og hele kontrollpanelet til lyddelen fu.ka seg helt opp, har hørt flere si dette, jeg ville ventet til ASUS kommer med SIN versjon av disse driverne.

men det skal ikke vær andre problemer enn med lyden skal det? jeg bruker ikke den intergrerte lyden, så det problemet du nevnte påvirker ikke meg.

Lenke til kommentar

Sitter nå med driverne fra Nvidia installert. Jeg bruker det integrerte lydkortet og det også ser ut til å fungere bra. Fra før av hadde jeg de originale installert. Dersom lydkort driverne mangler i pakka fra Nvidia er det kansje disse som fortsatt er i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...