Villmink Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 De fra Asus sine sider som heter "NForce2 all in one version 1.16 driver for WinXP" fra 290103 eller de fra Nvidia sidene som heter "Windows XP / 2000 - Unified Driver Version: 2.45" fra 29.07.03? Evt andre? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 2.45 driverne, bruk Nvidia sine du. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 tenker jeg quoter asus jeg: NForce2 all in one version 1.16 driver for Win2K. Due to different naming rules, this 1.16 driver, though named 1.16, is still newer than the one on NVIDIA website. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 tenker jeg quoter asus jeg: NForce2 all in one version 1.16 driver for Win2K. Due to different naming rules, this 1.16 driver, though named 1.16, is still newer than the one on NVIDIA website. Kankskje du burde sjekke daten på det utsagnet, for 2.45 er de nyeste driverne. asus er (som vanlig?) med oppdateringer der gitt. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 tenker jeg quoter asus jeg: NForce2 all in one version 1.16 driver for Win2K. Due to different naming rules, this 1.16 driver, though named 1.16, is still newer than the one on NVIDIA website. Kankskje du burde sjekke daten på det utsagnet, for 2.45 er de nyeste driverne. asus er (som vanlig?) med oppdateringer der gitt. ...*laster ned driverene fra nVidia*... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Takker for svar. Da blir det fra Nvidia, men er det noe som ikke følger med i pakken derfra som jeg ville fått med i den fra Asus? Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 MANGE har hatt problemer med Nvidias drivere, dette skriver derfor også ASUS på sin hjemmeside at deres HK fungerer best med deres egne drivere, jeg prøvde Nvidias og hele kontrollpanelet til lyddelen fu.ka seg helt opp, har hørt flere si dette, jeg ville ventet til ASUS kommer med SIN versjon av disse driverne. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 MANGE har hatt problemer med Nvidias drivere, dette skriver derfor også ASUS på sin hjemmeside at deres HK fungerer best med deres egne drivere, jeg prøvde Nvidias og hele kontrollpanelet til lyddelen fu.ka seg helt opp, har hørt flere si dette, jeg ville ventet til ASUS kommer med SIN versjon av disse driverne. men det skal ikke vær andre problemer enn med lyden skal det? jeg bruker ikke den intergrerte lyden, så det problemet du nevnte påvirker ikke meg. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 vil det si at med et eget lydkort så gjør dette ikke noe? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 vil det si at med et eget lydkort så gjør dette ikke noe? det ser slik at ut ja. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Og de nye driverne fikset lyd problemet for meg så jeg synes nok asus burde få oppdatert siden sin litt... er nemlig flere som opplever at nvidia driverne fikset problemene deres. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Sitter nå med driverne fra Nvidia installert. Jeg bruker det integrerte lydkortet og det også ser ut til å fungere bra. Fra før av hadde jeg de originale installert. Dersom lydkort driverne mangler i pakka fra Nvidia er det kansje disse som fortsatt er i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå