Akerbak Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Heisann! Jeg sitter med en side som genererer et mystisk problem. Med begrensede kunnskaper innenfor JQuery og Javascript kunne det være greit med et mer rutinert hode å tenke sammen med. Jeg har et slideshow, basert på en JQuery-plugin ved navn GalleryView. Dette fungerer aldeles utmerket i alle nettlesere jeg har testet, med unntak av IE9. Det vil si - kun når jeg manuelt skriver inn adressen til websiden. Hvis jeg med websiden oppe trykker F5 eller klikker i adressefeltet og trykker Enter, fungerer det utmerket. Jeg mistenker at de tilhørende javascriptfilene ikke lastes når man manuelt skriver inn adressen, Fiddler2 viser i alle fall at filene lastes ved refresh. Jeg har dog testet onload, plassering av initialiseringen av funksjonen i både <head>, lokalt i HTML og rett før <body>, uten noen forandring av den grunn. Jeg hadde satt stor pris på om noen ville ta en titt på dette og kanskje ha noe å bidra med, URLen til siden det ligger på er www2.bardum.no. Lenke til kommentar
agm Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg vet ikke om denne er avgjørende, men console i IE9 gir en feilmelding: "SCRIPT5009: 'init_gallery' is undefined, www2.bardum.no, line 71 character 1" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå