Odesseiron Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ryktene går om oppfølgeren til bevegelseskontrolleren. Les hele saken Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Tror jeg ikke noe på. Alt som har med stemmegjenkjenning, leppelesing vil adri bli aktuelt her på berget likevel. Men den vil nok støtte alle de store språkene som den gjør idag. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ikke noe overaskelser enda med andre ord... Det som blir intressant er om sony og nintendo vil la microsoft få sjangse nummer 2 på denne teknologien uten noen utfordrer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 QLT. Gleder meg til neste batch med totalt ubrukelige spill til en overpriset, overhypet liten tulledings som ikke-gamere kjøper til andre ikke-gamere i julegave. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg synes "casual-games" kan være moro, men snittkvaliteten er litt ymse ja. AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Tja, Dance Central-spela er gode (og Ubisoft sitt treningsspel er eit betre alternativ enn til dømes Wii Fit) - men Kinect og anna dilldall kjem alltid til å ha eit bibliotek dominert av shovelware, fram til utviklarane innser at å integrere denslags i core-spel er fånyttes. Når Harmonix i staden reindyrkar det som gjer Kinect interessant, får du har gode spel for alle. Vel, alle som tør å gå ut på golvet og svinge seg. Sjølv er veldig kvit, har null rytme, og gjer det helst berre når eg er åleine. Og persiennane er nedtrekte. Medan spel som Kinect Adventures - om ein ser bort i frå at det er eit techdemospel som Wii Sports - er berre morosame fram til "hey, karen på skjermen rører armen sin omtrent sånn som eg gjer det"-effekten har gått over. Andre igjen, som Fighters Uncaged eller Kinect Joyride, er berre dårlege. Endret 28. november 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Alle Xboxer med Kinect? Blir Xboxen bra så tror jeg kanskje jeg hopper på konsollbølgen igjen. Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kinect 3 kan lese tankene dine. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Sier ikke nei takk til et mer avansert Kinect kamera...håper bare utviklere kaster seg litt mer over teknologien og overasker oss skikkelig snart. I det siste har jeg børstet støv av min Kinect å begynt å teste Your Shape Fitness Evolved 2012 og synes det er et kjempe bra program til å komme deg litt i form med..og det er gøy å trene med det. Og idag fikk jeg Child of Eden og det må jeg si var en opplevelse utenom det vanlige... Så nå går jeg bare å venter på at det skal komme mer....må ha mer gøyale spill til Kinect, er alt for lite ute idag. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvorfor ikke bruke teknologien vi allerede har før de begynner med neste? Jeg har en ubrukelig PS Move-kontroller jeg fikk gratis når jeg leverte inn noen spill på Gamestop. Hva kommer først? Spill til den eller PS Move 2? Lenke til kommentar
PUCH Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kinect inkludert på alle fremtidige Xbox-maskiner; det høres ut som en dårlig idé. Tror nok Kinect-kontrolleren vil støve ned i en del husstander om det skjer, hos meg inkludert. Med mindre utviklerne klarer å lage mer interessanne spill. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kinect har også andre problemer som jeg ser det som rart nok ikke har blitt nevnt... Du har et kamera rett inn i stuen din 24/7 som er koblet opp mot nett. Bare tidsspørsmål før dette kan bli utnyttet av hackere, firmaer eller myndigheter. Nå er jeg ikke av den typen som har fobi mot og bli overvåket men en bør fortsatt tenke seg for litt mener jeg. Eks: Spiller ett spil, pentagon legger inn ett lite program som reagerer på ordet "bombe", vips du er på svarteliste eller kan bli overvåket av de. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ring meg når den kan nappe løken min. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Tja, er du sikker på at det er så lurt? Endret 29. november 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 QLT. Gleder meg til neste batch med totalt ubrukelige spill til en overpriset, overhypet liten tulledings som ikke-gamere kjøper til andre ikke-gamere i julegave. Snedig, jeg har vært en "gamer" i 27-28 år, og jeg har en slik. Jeg har hatt mye morro med den. Men jeg er kanskje ikke en like tøff gamer som deg? Ut over dette er den enda morsommere for barna. Personlig håper jeg på at man kombinerer bruk av vanlig kontroller og kinect i enda større grad. For eksempel ved at man kan se seg rundt i 1. person spill ved å vri på hodet. I skyte spill kan man da sikte på en dør, men fremdeles se fra side til side. Man kan se ut sidevinduet på en bil som sladder gjennom en sving, eller ha full oversikt alle veier i flight sims. Kort fortalt, jeg ser mange bruksområder, selv for hardcore bad ass gamere som ikke evner å slappe av med noe annet en BF3 etc... 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 QLT. Gleder meg til neste batch med totalt ubrukelige spill til en overpriset, overhypet liten tulledings som ikke-gamere kjøper til andre ikke-gamere i julegave. Snedig, jeg har vært en "gamer" i 27-28 år, og jeg har en slik. Jeg har hatt mye morro med den. Men jeg er kanskje ikke en like tøff gamer som deg? Ut over dette er den enda morsommere for barna. Personlig håper jeg på at man kombinerer bruk av vanlig kontroller og kinect i enda større grad. For eksempel ved at man kan se seg rundt i 1. person spill ved å vri på hodet. I skyte spill kan man da sikte på en dør, men fremdeles se fra side til side. Man kan se ut sidevinduet på en bil som sladder gjennom en sving, eller ha full oversikt alle veier i flight sims. Kort fortalt, jeg ser mange bruksområder, selv for hardcore bad ass gamere som ikke evner å slappe av med noe annet en BF3 etc... Jeg liker fordommene. Jeg nevnte ikke noe om unger eller at det ikke er "hardcore" nok. Du kan like Kinect så mye du vil (det finnes faktisk brukbare spill, og når dingsen faktisk funker, så er det ikke så verstt). Men det er ikke til å skyve under en stol at Kinect har svære problemer, både med gjenkjenning av deg og rommet du er i, OG det faktum at flesteparten av spillene er sjelløst møkk som ikke fortjener ett rødt øre. De som spiller til vanlig har gjerne peiling på dette, da de leser omtaler og henger på forum hvor de kan spørre selv eller få med seg diskusjoner. Ikke-gamere er tydelig de som Microsoft har siktet mot med Kinect. Det merker man med spillene som kommer ut også. Mødre og andre ikke-gamere (jada jada det finnes mange mødre som spiller osv osv - du/dere forstår hva jeg mener!!!) kjøper slike ting til ungene deres i gave etter å ha sett reklame for den på TV. Jeg beklager så meget om du følte deg fornærmet av utsagnet mitt, men du kan ikke nekte på disse tre ting; 1. At de fleste som kjøper Kinect er ikke det man vanligvis kaller en "skikkelig gamer". 2. At Microsoft ikke sikter seg inn på gaming markedet med Kinect, men heller mer casual gamers - noe som er naturlig siden Microsoft elsker penger, og Nintendo har gjort stor suksess med å appellere til et bredere marked. 3. At det meste av spill til Kinect er ren møkk, og at Kinect i dag ikke fungerer i nærheten av så bra som TV-reklamene skulle ha det til å være. Dermed har jeg ca. null tro på alt Microsoft sier om fremtidige Kinect-enheter. De skal få lov til å bevise det selv når disse enhetene kommer, men fram til da benytter jeg retten min til å le godt hver gang jeg hører noe som helst om Kinect. Jeg har forøvrig spilt spill i bare 18 år. Men jeg ser ikke hvordan det er relevant. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hm...er vist ikke en "skikkelig" gamer lenger jeg da...en kan vist ikke like et stort spekter av spill før en mister det meget "ettertraktede" hardcore gamer diplomet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det stemmer. Spesielt siden jeg kun spiller Call of Duty og Battlefield, og disse er de to eneste spillene som regnes som hardcore, og om man spiller noe som helst annet, så kan man ikke se på seg selv som en ekte gamer lenger... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hehe, kjekt å vite Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 *snufs* jeg er ikke gamer lengre heller da... hva hvis jeg buffer opp kinecten min og bruker den i BF3? Kan jeg bli en gamer igjen da? http://www.kinecthacks.com/kinect-ultimate-battlefield-3-simulator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå