runekristian Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei Har lagd en nettside som kom på lufta i dag. Min intensjon er ikke å skryte av den men å få tilbakemelding om du synes det er "liv laga". Hva er bra og hva bør forbedres. Jeg legger den under forumet nett-tjenester Har brukt 100 vis av timer for å samle alle URL og legge inn i TV vinduer. her er linken: http://webtv.comuv.com/ (husk..bruk nedtrekksmenyen under WMP vinduet) Hilsen Rune Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Dette var cheesy greier. Blir overfalt av reklame så fort en går inn, i tillegg til et tilfeldig vindu der jeg trenger en plugin for å se kinesiske nyheter. Var det ikke for at jeg skulle gi tilbakemelding hadde jeg krysset ut siden så fort den kom opp. Designen er grusom og upraktisk. Ingen ting er intuitivt. Du forsøker å få folk til å bruke siden din som en erstatning for TV-en, men hele siden er i realiteten en billig linkside som linker til tilfeldige streams og arkiver på alle forskjellige språk. Hvem er målgruppen – reklameinteresserte barn som kan finsk, italiensk og kinesisk? South park under "ChildTV"? Seriøst? Endret 28. november 2011 av Pingas 1 Lenke til kommentar
runekristian Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Dette var cheesy greier. Blir overfalt av reklame så fort en går inn, i tillegg til et tilfeldig vindu der jeg trenger en plugin for å se kinesiske nyheter. Var det ikke for at jeg skulle gi tilbakemelding hadde jeg krysset ut siden så fort den kom opp. Designen er grusom og upraktisk. Ingen ting er intuitivt. Du forsøker å få folk til å bruke siden din som en erstatning for TV-en, men hele siden er i realiteten en billig linkside som linker til tilfeldige streams og arkiver på alle forskjellige språk. Hvem er målgruppen – reklameinteresserte barn som kan finsk, italiensk og kinesisk? South park under "ChildTV"? Seriøst? Under News er det 30 kanaler, under Sport er det 30 kanaler osv... tilfeldig at jeg valgte Engelske nyheter fra CCTV som default), som er en veldig god nyhetskilde. Målgruppen er hele verden, derfor det vide spekteret. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Dette har lite med å erstatte TV'n. Siden din består av 70% reklame, 5% til navigasjon og 25% til streaming av TV. Det gyldne snittet er og fokusert på reklamebiten, ikke TV streamen til venstre. Både nettleser og IP adresse viser at eg kommer fra Norge, allikevel vises kinesisk nyhetsstream som default. Lite intuitivt. I tillegg er siden treg 1 Lenke til kommentar
runekristian Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Nå er siden flyttet til et annet domene (nesten likt) http://webtv.comyr.com/ Se nederst på siden for tips hvis du har trøbbel. ------------------------------------------------------------ Kommentar til dere som har svart: reklamen er lik som i dette forumet (Google ads) Sidene ligger på en gratis server i USA foreløpig. Det er nå blitt en samling av ca 300 TV kanaler. Er selv fornøyd med News og Sport og Music kategorien. Husk å bruk "dropdown" menyen under windows media player vinduet...det er ikke så lett å se. Endret 23. desember 2011 av runekristian Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Gratulerer. Du har laget en side med reklame? Fant to norske kanaler, NRK 1 og NRK 2. Siden er blitt raskere, men så lenge fokuset er reklame så hjelper det lite. 1 Lenke til kommentar
runekristian Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Siden er nå modifisert. "TV ruta" er større og reklame er fjernet... http://webtv.comyr.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå