supson Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Hei. En inkompetent gjøk har klart å krasje i meg (I P-hus, jeg var ikke tilstede). Felgen har blitt knust! H*n la selvfølgelig ikke igjen lapp... Må nok ha ny felg, eller kan det fikses tror dere? Legger opp bilde senere, når jeg får mulighet. Men noen som vet hvor man kan kjøpe ny felg, eller evt. få den reparert? EDIT: Bilder lagt ved! EDIT 2: Bor i Trondheim, så bør helst være å få tak i her, eller evt. på nett. Endret 28. november 2011 av supson Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hør med ØNT http://www.ont-as.com/2.html Lenke til kommentar
supson Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Hør med ØNT http://www.ont-as.com/2.html Hadde vært midt i blinken tror jeg, men det blir litt langt unna. Bor i Trondheim Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 1. Ser kantkjørt ut, sikker på du ikke har forårsaket det selv? 2. Nei det kan ikke gjøres noe med 3. Ser ikke ut som orginalfelg, sikker på at det er det? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Hør med ØNT http://www.ont-as.com/2.html Hadde vært midt i blinken tror jeg, men det blir litt langt unna. Bor i Trondheim Er et firma som gjør det i Trondheim også... På Tunga tror jeg. Er visstnok shady business. Ville ha kostet på meg postgang SilverCRX: Dette er orginalfelger. Iallefall er designet det. Så vidt meg bekjent er det ikke laget replica av disse felgene. Men det er selvfølgelig mulig at det er flere merker som bruker designet. Endret 28. november 2011 av ChristR Lenke til kommentar
supson Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) 1. Ser kantkjørt ut, sikker på du ikke har forårsaket det selv? 2. Nei det kan ikke gjøres noe med 3. Ser ikke ut som orginalfelg, sikker på at det er det? Nei, den er ikke kantkjørt. Det var ikke der når jeg forlot bilen i p-huset. Det er også en tydelig bulk der, så noen må ha kjørt på den. Ganske sikker på at det er originalfelg ja. Om det ikke kan gjøres noe med, hvor kan jeg da evt. få kjøpt ny felg? At folk ikke gidder å legge igjen lapp eller noe er en skam, hadde det bare vært kamera der Endret 28. november 2011 av supson Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Du kan kjøpe ny felg på Møller Bil. Forbered deg på stiv pris og "ikke-verdt-pengene-inntrykk" Eventuelt kan du kikke på ebay.de. Mulig du finner 4 felger der som er billigere enn en ny felg på Møller. Rimeligste alternativ blir å kontakte ØNT vil jeg tro. Inkl porto! Lenke til kommentar
supson Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Du kan kjøpe ny felg på Møller Bil. Forbered deg på stiv pris og "ikke-verdt-pengene-inntrykk" Eventuelt kan du kikke på ebay.de. Mulig du finner 4 felger der som er billigere enn en ny felg på Møller. Rimeligste alternativ blir å kontakte ØNT vil jeg tro. Inkl porto! Ok. Skal forhøre meg litt rundt. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hvorfor ikke bare kjøpe nyere og fetere felger? Men sjekk med megahjul.no de burde ha byttdekk.no sharif.no har du ikke en reservehjul du kan bruke ? haha, enig med han under. Lurer virkelig hvilken bil kunne lage sånn skade, iogmed at det har sprukket. Bilenns karroseri må ha vært lagd av stål isåfall og vært en superlav bil Endret 29. november 2011 av m4sta Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 SilverCRX: Dette er orginalfelger. Iallefall er designet det. Så vidt meg bekjent er det ikke laget replica av disse felgene. Men det er selvfølgelig mulig at det er flere merker som bruker designet. Senterkoppen så i overkant jalla ut til VAG å være, men det er mulig de har den løsningen på de rimeligste felgene. Og om ikke den felgen er kantkjørt deluxe kan du kalle meg en krakk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå